
Įsivaizduokite, ar įmonės transporto priemonės varomos elektra. Na, to gali būti neįmanoma, nes Louisas Camilleri, „Ferrari“ vadovas (generalinis direktorius), sakė nemanąs, kad Italijos automobilių gamintojas kada nors eis 100% elektra.
Remiantis naujausia „Cars Scoops“ ataskaita, generalinis direktorius per neseniai paskelbtą investuotojų kvietimą taip pat tiki, kad elektra varomos transporto priemonės jo gyvenimo metu net nesudarys 50% „Ferrari“ pardavimų.
Dabartinį „Ferrari“ asortimentą papildo hibridinis elektromobilis
Nors „Camilleri“ nemano, kad įmonė bus panaši į „Tesla“, dabartiniam „Ferrari“ asortimentui pirmauja „SF90 Stradale“ – įjungiamas hibridas, turintis tris elektros variklius.

Aukščiausios klasės transporto priemonę taip pat varo 4,0 l V8 su dviem turbinomis. „Car Buzz“ pranešė, kad šios funkcijos sukuria 986 arklio galių 590 svarų pėdų sukimo momentą.
Kiekvienas „SF90 Stradale“ ratas yra varomas elektros variklių, skirtų atbulinei pavarai ir sukimo momento vektoriavimui.
Pirmasis „Ferrari“ automobilis bus pagamintas iki 2025 m
Camilleri patvirtino, kad Italijos automobilių gamintojo pirmoji elektra varoma transporto priemonė neatvyks anksčiau nei 2025 m. Gandais giriamą modelį patvirtino ankstesnės licencijos 2020 m. Sausio mėn.
Patentai taip pat paaiškino, kad artėjantis „Ferrari“ elektrinių variklių kvarteto EV gali veikti kartu su tradiciniu varikliu. „Ferrari“ neskuba link elektrinių parkų, nes sumažėjo jo pardavimai. Dėl tebesitęsiančios problemos gamintojas neturi biudžeto visiškai pereiti.
Tačiau generalinis direktorius vis tiek gali persigalvoti, jei „Ferrari“ galės atsigauti po finansų krizės, su kuria šiuo metu susiduria.