1,6 mln. USD vertės „SSC Tuatara“ tiesiog tapo greičiausiu pasaulyje automobiliu, viršydamas 508 km / h greitį
Tuatara greitis | Verslo Partneriai Lt 508km/h

1,6 mln. USD vertės „SSC Tuatara“ tiesiog tapo greičiausiu pasaulyje automobiliu, viršydamas 508 km / h greitį

Dviejų važiavimų iš eilės automobilis vidutiniškai siekė 316,11 mph greitį. / James Lipman/SSC North America

Gamybinio automobilio greičio rekordas yra toks, kokį rodo jo pavadinimas: rekordas, kurį pasiekė legalus gatvėje pagamintas automobilis. Automobilis, kurį jūs arba aš teoriškai galėtume nusipirkti ir legaliai važiuoti JAV keliais, su sąlyga, kad turite 1,6 milijono dolerių, nes būtent to SSC reikalaus iš jūsų, jei norite „Tuatara“ įsodinti į savo važiuojamąją kelio dalį.

Kiti rekordiniai kriterijai apima to paties maršruto kelionę priešingomis kryptimis (siekiant subalansuoti bet kokį vėjo ir reljefo poveikį) ir greičio pasiekimą per valandą. Rekordas turi būti pasiektas „realaus pasaulio“ vairavimo sąlygų viešajame kelyje, o automobilis turi važiuoti ne lenktynių degalais ir būti aprūpintas gatvių padangomis.

Jį varo 1750 arklio galių variklis. / James Lipman/SSC North America

Paskutinis automobilis, pasiekęs serijinio automobilio greičio rekordą, buvo „Bugatti Chiron Super Sport“ 2019 m. „Volkswagen“ milžiniškoje „Ehra-Lessien“ bandymų trasoje Vokietijoje. Pasak „Ars Technica“, „Chiron Super Sport“ pasiekė 304,77 mylių / h greitį.

„Pro“ lenktynininkas Oliveris Webbas užfiksavo rekordą už Las Vegaso ir netoli Pahrumpo, Nevados valstijoje, uždarytame septynių mylių ruože, esančiame valstybiniame maršrute. Vietos pareigūnai, naudodami „Dewetron“ GPS matavimus, kurie sekė greičio važiavimus vidutiniškai 15 palydovų, patikrino naują 316,11 mylių / h rekordą.

SSC įkūrėjas Jerodas Shelby (kairėje ir su Carroll Shelby nesusijęs) stovi su vairuotoju Oliveriu Webbu, sėkmingai užfiksavęs naują rekordą. / James Lipman/SSC North America

„SSC Tuatara“ pats naudoja 5,9 litro dvigubo turbokompresoriaus plokščio lėktuvo alkūninį V8 variklį, kuris generuoja tuos 1750 arklio galių E85, arba 1350 arklio galių su 91 oktaniniu benzinu. Jis buvo sukurtas taip, kad būtų labai mažas pasipriešinimo koeficientas – 0,279.

SSC sukurs tik 100 „Tuatara“ pavyzdžių. Visiškai pasirinkus „High Downforce Track Pack“, 1,6 mln. USD bazinė kaina šokteli iki 1,9 mln. USD. Vis dėlto pigiau nei „Bugatti Chiron Pur Sport“!

SSC „Tuatara“ buvo suprojektuotas taip, kad būtų ypač mažas pasipriešinimo koeficientas. / James Lipman/SSC North America

Galbūt prisiminsite SSC kaip „SSC Ultimate Aero“ automobilių gamintoją, kuris užfiksavo greičiausią automobilių rekordą – 256,14 mylių / h nuo 2007 iki 2010 m., Kai „Bugatti Veyron 16.4 Super Sport“ pretendavo į titulą.

„Car and Driver“ pažymi, kad nors greičio važiavimas buvo išbandytas ir matuotas pagal Gineso kriterijus.

Guinnessas dar nėra oficialiai patvirtinęs jo kaip pasaulio rekordo.

Žiniasklaidos informacija
Rekordą Webbas pasiekė uždaroje septynių mylių viešosios magistralės atkarpoje. / James Lipman/SSC North America

Leave a Reply