6 universitetų rinkodaros kampanijos nuo 2018 m., Kurios įkvepia ir kuria naujoves

Pasirinkome šešias švietimo reklamas ir rinkodaros kampanijas, kur studentai yra jų pastangų centre.

Mąstantis Melburno modelio reklaminis turinys reklamuoja studentų pasirengimo ateičiai naudą

Graži kompiuteriu animuota “orba” išsiskirsto ir perauga į medį, molekulę, augantį miestą, o pasakotojas ramiai primena žiūrovui, kad ateitis dabar ir nuolat vystosi – būk judrus. Melburno universitete „Melburno modelio“ programa paruošia studentus, jų manymu, geriausiu išsilavinimo ryšiu su tinkamais žmonėmis, pasirengusiais bet kokiai ateičiai. Animacinė reklama jaučiasi elegantiška, tačiau neša tiesmuką žinią, kuri yra ne tik apie kolegiją, bet ir apie gyvenimą po studijų. Kaip geriausia Australijos absolventų įsidarbinimo mokykla, realaus pasirengimo pasauliui žinia yra svarbi Melburno universiteto įdarbinimo pastangoms ir prekės ženklo nuoseklumui.

Pamoka: geriausios aukštojo mokslo rinkodaros kampanijos panaudoja stipriąsias įstaigos puses ir skatina tikslinių rinkų susidomėjimą.

Monmuto universitetas „Instagram“ tinkle pradeda žavingą socialinę kampaniją

„Instagram“ žyma ir vaizdo įrašų kampanija „#MonmouthMoment“ yra kuklus ir tiesioginis būdas pasiekti būsimus studentus ir susidomėjusius pareiškėjus vaizdo įrašais apie įvykius aplink Monmuto universitetą. Paprastai kartu su įkvepiančia citata ir skelbiama kas savaitę, „akimirkos“ yra malonus, prieinamas būdas parodyti mokyklos dvasią ir sukurti draugišką prekės ženklo jausmą.

Pamoka: kūrybinės reklamos idėjos švietimui neturi būti ryškios, kad paskatintų prekės ženklo įsitraukimą.

Vartotojų sukurtas turinys užpildo Vankuverio salos universiteto (VIU) „Instagram“ paskyrą

Praėjusiais metais, norėdamas pasidžiaugti Vankuverio salos grožiu ir suburti gamtos mylėtojus, VIU paragino savo studentus „Instagram“ nuotraukose pateikti savo lauko gyvenimą universitete ir pažymėti #ilearnhere. Geriausi kadrai parenkami „Instagram“, sukuriant linksmą, studentų įtaką turinčią socialinės žiniasklaidos kampaniją, kuriamą vartotojų sukurto turinio, naudingo įrankio kolegijų skelbimų kampanijoms. Grotažymė suderinta su panašiu internetiniu įkaitu, kuriame naudojami „Čia svarbu“ ir „Būsimi studentai čia“.

Pamoka: Vartotojų sukurtas turinys (UGC) kolegijų socialinės žiniasklaidos reklaminėse kampanijose gali sukurti svetingą aplinką būsimiems studentams.

Stoktono universiteto Galloway mieste (NJ) vykdoma kampanija

Pasirinkite stoktoną laimėjo keletą geriausių apdovanojimų už rinkodarą. Tai akcentuoja studentus, universiteto vertę ir galimybių įvairovę, siūlo unikalią perspektyvą mažoje, vietinėje aukštojo mokslo įstaigoje. Į daugiakanalį prekės ženklą įeina reklama ir tikslinis žiniatinklio turinys, o „pasirinkti“ žymos eilutė yra išdėstyta įvairiuose įsitraukimo taškuose. Studentai, išsakantys, kodėl „pasirinko“ specialybę arba kas jiems patrauklumo dėl tam tikro programos aspekto, yra aprašomi „Stockton“ tinklalapyje, toliau tęsiant prekės ženklo žinią, kad „Stockton“ yra vieta, kur studentai gali geriausiai pasirinkti savo ateitį.

Pamoka: gerai išdėstyta žymelė švietimo reklamose gali suvienodinti rinkodaros strategiją ir būti naudojama visoje kampanijoje.

Kolorado universiteto studentams skirtas turinys yra įkvepiantis ir efektyvus

Kolorado universiteto (CU) rinkodaros kampanija VISI KETURI: COLORADO buvo sukurta siekiant parodyti ryšius tarp visų keturių CU miestelių. Į kampaniją buvo įtraukta televizija, skaitmeninė, spausdinta, ne namuose (OOH), socialinė žiniasklaida ir rinkodaros užtikrinimas, tačiau reklama, efektyvus animacijos ir interviu derinys, pabrėžia kampanijos esmę. Skelbimuose yra pirmosios kartos studentų, kurių kiekvienas yra skirtingame miestelyje. Jų unikalios istorijos, kurias palengvina CU siūlomos galimybės, yra įvairios, įkvepiančios ir siekiančios būsimų studentų iš įvairiausių sluoksnių.

Pamoka: daugelis geriausių aukštojo mokslo rinkodaros kampanijų investuoja į savo studentų istorijas.

Apalačų valstybinis universitetas panaudoja savo gražią vietą efektyviai reklamai

„Gal kalnas yra mūsų visų viduje“ šioje įtikinamoje Apalačių valstybinio universiteto reklamoje yra rimtas, pasitikintis savimi balsas. 15 sekundžių taške viename skelbime pavyksta išryškinti gražią „App State“ vietą, įvairovę ir galimybes, efektyviai audžiant kalnų metaforą, netgi šaukiant mokyklos talismaną. „Galų gale, – daroma išvada,„ mes esame alpinistai “. Kaip švietimo reklama, ji įtraukia mokyklos dvasią, tuo pat metu konkretizuodama, ką siūlo „App State“.

Pamoka: įgyvendinant kūrybines reklamos idėjas švietimo rinkodarai, ištikimybė mokyklos asmenybei gali padėti nukreipti kandidatus, kurie greičiausiai užsiregistruos ir išliks.

×

Cart