„Amazon“ plečia savo verslą naujais įsigijimais ir partneryste

Verslas

Pasaulyje

„Amazon“, didžiausia pasaulyje internetinė mažmeninė prekyba, pastaruoju metu pateko į antraštes dėl daugybės įsigijimų ir partnerysčių, kurios ketina dar labiau išplėsti savo verslą. Nuo sveikatos priežiūros iki pramogų „Amazon“ imasi žingsnių įvairiose pramonės šakose, parodydama savo nuolatinį siekį dominuoti pasaulinėje rinkoje.

Vienas didžiausių „Amazon“ įsigijimų pastaruoju metu yra „PillPack“ – internetinės vaistinės, tiekiančios vaistus iki pat klientų durų, įsigijimas. Įsigijimas suteikia „Amazon“ įsitvirtinti sveikatos priežiūros pramonėje – sektoriuje, kuris yra subrendęs sutrikimams. Turėdama platų platinimo tinklą ir galimybę panaudoti savo technologijas, „Amazon“ gali pakeisti vaistų tiekimo pacientams būdą.

Be „PillPack“, „Amazon“ taip pat ėmėsi veiksmų pramogų pramonėje, neseniai įsigijusi „MGM Studios“. Įsigijimas, kainavęs „Amazon“ 8,45 mlrd. USD, suteikia įmonei prieigą prie didelės MGM filmų ir televizijos laidų bibliotekos, įskaitant tokias populiarias franšizes kaip Jamesas Bondas ir Rocky. Naudodama savo transliacijos paslaugą „Amazon Prime Video“, bendrovė dabar gali pasiūlyti dar daugiau išskirtinio turinio savo abonentams.

Kitas neseniai įsigytas „Amazon“ yra savarankiško automobilio startuolio „Zoox“ įsigijimas. Įsigijus „Amazon“ įsitvirtins autonominių transporto priemonių pramonėje, kurios vertė ateinančiais metais turėtų siekti trilijonus dolerių. Turėdama didžiulius išteklius ir patirtį logistikos srityje, „Amazon“ yra gerai pasirengusi sutrikdyti transporto pramonę ir potencialiai konkuruoti su tokiomis įmonėmis kaip „Uber“ ir „Lyft“.

Be įsigijimų, „Amazon“ taip pat užmezgė partnerystę su kitomis įmonėmis, siekdama išplėsti savo pasiekiamumą. Viena neseniai užmegzta partnerystė su universalinių parduotuvių tinklu „Kohl’s“. Pagal partnerystę „Amazon“ klientai dabar gali grąžinti savo pirkinius „Kohl“ parduotuvėse, todėl grąžinimo procesas tampa patogesnis klientams ir gali pritraukti lankytojų srautą į Kohl parduotuves.

Kita neseniai „Amazon“ bendradarbiauja su „Best Buy“, pagrindiniu elektronikos mažmenininku. Pagal partnerystę „Best Buy“ parduos „Amazon“ išmaniuosius televizorius „Fire TV Edition“ savo parduotuvėse ir savo svetainėje. Šis žingsnis suteikia „Amazon“ prieigą prie didelės „Best Buy“ klientų bazės ir gali padėti padidinti „Fire TV Edition“ išmaniųjų televizorių pardavimą.

Apskritai, pastarieji „Amazon“ įsigijimai ir partnerystės rodo įmonės nuolatinį siekį dominuoti pasaulinėje rinkoje. Turėdama didžiulius išteklius ir patirtį technologijų ir logistikos srityse, „Amazon“ yra gerai pasirengusi sužlugdyti įvairias pramonės šakas ir pakeisti mūsų gyvenimo ir darbo būdą. Įmonei ir toliau plečiant verslą, belieka laukti, kiek išsiplės jos pasiekiamumas ir kokių naujovių ji atneš pasauliui.