Daugiau nei 200 nuostabių socialinių tinklapių statistikos ir faktų

Socialinės žiniasklaidos statistikos ir faktų rinkinys, kuriame apžvelgiamos pagrindinės platformos ir kaip žmonės visame pasaulyje jas naudoja savo malonumui ir verslui.

Interneto faktas yra tai, kad kiekvienas paspaudimas, peržiūra ir kiekvienas prisiregistravimas yra kažkur įrašomas ir fiksuojamas.

Mes susiduriame su įvairiausiais įdomiais statistiniais duomenimis apie socialinės žiniasklaidos platformas ir vartotojus, todėl šiame faktų sąraše surinkome geriausius iš jų. Tai yra puikus informacinis lapas, kuriame pateikiamas kontekstas jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros pastangoms.

Tai yra kur ir ką galite panaudoti versle.

Smalsuoliams tai reiškia skaičių, kurie apgaubia protą, vartotojai skaičiuojami dešimtimis ir šimtais milijonų, o laikas – milijonais ir milijardais valandų. Rinkodaros specialistai, žinodami socialinių tinklų statistiką, gali informuoti apie strategiją ir išlaidauti reklamoms naudingiau, leidžiantys tiksliau nukreipti vartotojus.

Socialinės žiniasklaidos statistika

  • Internetas turi 4,54 milijardo vartotojų;
  • Aktyvių socialinės žiniasklaidos vartotojų yra 3,725 milijardai;
  • Vidutiniškai žmonės turi 7,6 socialinės žiniasklaidos paskyras;
  • Vidutinis dienos laikas, praleistas socialiniuose tinkluose, yra 142 minutės per dieną;
  • 91% mažmeninės prekybos prekių ženklų naudojasi 2 ar daugiau socialinės žiniasklaidos kanalų;
  • 81% visų mažų ir vidutinių įmonių naudojasi tam tikra socialine platforma;
  • Nuo 2018 m. Spalio iki 2019 m. Spalio mėn. Socialinės žiniasklaidos vartotojai išaugo 328 mln. Tai maždaug per 10 naujų socialinės žiniasklaidos vartotojų per sekundę;
  • „Facebook Messenger“ ir „Whatsapp“ per dieną tvarko 60 milijardų pranešimų;
  • Paklausti 81 proc. paauglių manė, kad socialinė žiniasklaida teigiamai veikia jų gyvenimą;

Vartotojo skaičiai

  1. „4Chan“: 27,7 mln
  2. „Airbnb“: 150 milijonų vartotojų
  3. „Facebook“: 2,449 milijardai vartotojų
  4. „Flickr“: 60 milijonų vartotojų
  5. „Google+“: 111 milijonų vartotojų (nebeegzistuoja)
  6. „Instagram“: 1 mlrd. Vartotojų
  7. „LinkedIn“: 660 milijonų vartotojų
  8. „MySpace“: 15 milijonų vartotojų
  9. „Pinterest“: 265 milijonai vartotojų
  10. „Reddit“: 430 milijonų vartotojų per mėnesį
  11. „Snapchat“: 210 milijonų kasdienių vartotojų
  12. „TikTok“: 500 milijonų vartotojų
  13. „Twitter“: 145 milijonai kasdienių vartotojų
  14. „Wechat“: 1 milijardas vartotojų
  15. „Weibo“: 600 milijonų vartotojų
  16. „WhatsApp“: 1,6 milijardo vartotojų
  17. „YouTube“: 1,9 milijardo vartotojų

Socialinių tinklų verslo statistika

  • Apskaičiuota, kad 2015 m. Socialiniai tinklai iš reklamos uždirbo 8,3 mlrd. USD;
  • 2019 m. Socialinių tinklų reklamai išleista 90 mlrd. USD;
  • 2015 m. 38% organizacijų planuoja socialinės žiniasklaidos kanaluose išleisti daugiau nei 20% viso savo reklamos biudžeto, palyginti su 13% per metus;
  • Tik 20 „Fortune 500“ įmonių iš tikrųjų bendrauja su savo klientais „Facebook“, o 83% – „Twitter“;
  • 55–64 metų žmonės dažniau nei dukart dažniau užsiima prekės ženklo turiniu nei 28 metų ar jaunesni;
  • 96% žmonių, kurie internete diskutuoja apie prekės ženklus, nesilaiko šių prekių ženklų profilių;
  • 78 procentai žmonių, kurie skundžiasi prekės ženklu per „Twitter“, tikisi atsakymo per valandą;

Socialinių vaizdo įrašų statistika

  • Dabar „Facebook“ mato vidutiniškai 8 milijardus vaizdo įrašų peržiūrų iš 500 milijonų vartotojų;
  • „Snapchat“ vartotojai taip pat mato vidutiniškai 8 milijardus vaizdo įrašų peržiūrų per dieną;
  • JAV suaugusieji kasdien vidutiniškai praleidžia 1 valandą, 16 minučių, žiūrėdami vaizdo įrašus skaitmeniniuose įrenginiuose;
  • Be to, JAV yra 175,4 mln. žmonių, žiūrinčių skaitmeninį vaizdo įrašų turinį;
  • Interneto vaizdo įrašus kiekvieną savaitę žiūri 78% žmonių, kiekvieną dieną – 55%;
  • 51% interneto vartotojų žiūri vlog’us.

Turinio statistika

  • Vien „WordPress“ kas mėnesį paskelbiama 70 milijonų tinklaraščių įrašų
  • 2011 m. Atliktas AOL / Nielsen tyrimas parodė, kad kasdien buvo dalijamasi 27 milijonais turinio vienetų, o šiandien 3,2 milijardo vaizdų yra dalijamasi kiekvieną dieną
  • 3 geriausios turinio rinkodaros taktikos yra socialinės žiniasklaidos turinys (83%), tinklaraščiai (80%) ir el. pašto naujienlaiškiai (77%).
  • 89% B2B rinkodaros specialistų naudoja turinio rinkodaros strategijas

„Google“ statistika

  • „Google“ per mėnesį apdoroja 100 milijardų paieškų
  • Tai vidutiniškai 40 000 paieškos užklausų kiekvieną sekundę
  • 92,81% visų paieškų internete atlieka „Google“
  • Šias paieškas atlieka 1,17 milijardo unikalių vartotojų
  • Kiekvieną dieną 15% tos dienos užklausų niekada nebuvo užduota anksčiau
  • „Google“ nuo 2003 m. Atsakė į 450 milijardų unikalių užklausų
  • 60% „Google“ paieškų atliekama iš mobiliųjų įrenginių
  • Iki 2014 m. „Google“ indeksavo daugiau nei 130 000 000 000 000 (130 trln.) tinklalapių
  • Visoms šioms paieškoms atlikti „Google“ duomenų centras sunaudoja 0,01% viso pasaulio elektros energijos, nors tikisi sumažinti energijos suvartojimą 15% naudojant Dirbtinį Intelektą.

Facebook“ statistika

  • „Facebook“ kiekvieną dieną prideda 500 000 naujų vartotojų;
  • 6 nauji profiliai kas sekundę
  • 69% visų amerikiečių yra „Facebook“
  • 79% visų internetinių JAV suaugusiųjų naudojasi „Facebook“
  • 74% „Facebook“ vartotojų tai tikrina kiekvieną dieną
  • Vidutinis vartotojas „Facebook“ tinkle praleidžia 35 minutes per dieną
  • Vidutinis (vidutinis) draugų skaičius yra 155
  • Pusė interneto vartotojų, kurie patys nesinaudoja „Facebook“, gyvena su tuo, kas naudojasi
  • Iš jų 24% sako, kad žiūri į įrašus ar nuotraukas to asmens paskyroje
  • Apskaičiuota, kad netikrų „Facebook“ profilių yra apie 270 mln
  • Populiariausias puslapis yra pagrindinis „Facebook“ puslapis, kuriam patinka 204,7 mln.
  • Labiausiai patinkantis ne „Facebook“ priklausantis puslapis yra Christiano Ronaldo, turintis 122,6 mln.
  • „Facebook“ yra 60 milijonų aktyvių verslo puslapių
  • „Facebook“ platformoje yra 5 milijonai aktyvių reklamuotojų.
  • „Facebook“ sudaro 53,1% socialinių prisijungimų, kuriuos vartotojai prisijungia prie leidėjų ir prekės ženklų programų ir svetainių

101 faktas apie facebook youtube vaizdo klipe (šaltinis anglų kalba)

Twitter“ statistika

  • 500 milijonų žmonių kiekvieną mėnesį lankosi „Twitter“ neprisijungę;
  • Kas mėnesį yra 330 milijonų aktyvių vartotojų;
  • Iš jų 44% padarė sąskaitą ir išvyko, kol niekada nesiuntė „Tweet“;
  • Vidutinis „Twitter“ vartotojas turi 707 stebėtojus;
  • Tačiau 391 milijonas sąskaitų neturi visiškai sekėjų;
  • Kiekvieną dieną siunčiama 500 milijonų „Tweets“. Tai yra 6000 „Tweets“ kiekvieną sekundę;
  • Penkios populiariausios „Twitter“ rinkos (šalys) sudaro 50% visų „Tweets“;
  • Prireikė 3 metų, 2 mėnesių ir 1 dienos, kol pereiti nuo pirmojo „Tweet“ iki milijardinio;
  • 22% amerikiečių naudojasi „Twitter“;
  • 65,8% JAV kompanijų, kuriose dirba daugiau nei 100 darbuotojų, „Twitter“ naudoja rinkodarai;
  • 77% „Twitter“ vartotojų pozityviau vertina prekės ženklą, kai atsakoma į jų „Tweet“.

„YouTube“ statistika

  • Kiekvieną minutę į „Youtube“ įkeliama 300 valandų vaizdo įrašo;
  • Dabar žmonės kiekvieną dieną žiūri 1 milijardą valandų „YouTube“ vaizdo įrašų;
  • Vidutiniškai žmogus per dieną sunaudoja 40 minučių „YouTube“ turinio;
  • Daugiau nei pusė „YouTube“ peržiūrų gaunama iš mobiliųjų įrenginių;
  • 90% 18–24 metų amerikiečių naudojasi „YouTube“;
  • Vidutinis mobiliųjų telefonų peržiūros seansas trunka daugiau nei 40 minučių;
  • Daugiausiai peržiūrų pateikęs vartotojas yra Luiso Fonsi dainos „Despacito“ vaizdo įrašas, turintis 6,58 mlrd. peržiūrų;
  • „YouTube“ per parą mato apie 1148 mlrd. vaizdo įrašų mobiliesiems;
  • 2014 m. Ieškomiausias terminas buvo muzika. Antrasis buvo „Minecraft“;
  • Dabar ieškomiausi JAV terminai yra „pewdiepie“, „markiplier“ ir „asmr“ (Šaltinis: Ahrefs);
  • 9% JAV mažų įmonių naudoja „Youtube“;
  • „YouTube“ galite naršyti iš viso 76 skirtingomis kalbomis (aprėpiančiomis 95% interneto gyventojų).

Instagram“ statistika

  • „Instagram“ yra 1 mlrd. Mėnesio aktyvių vartotojų;
  • Kiekvieną dieną įkeliama daugiau nei 95 milijonai nuotraukų;
  • „Instagram“ mygtuko „Patinka“ paspaudimai yra 4,2 mlrd. Per dieną;
  • Iki šiol pasidalinta daugiau nei 40 milijardų nuotraukų;
  • Vidutinis „Instagram“ vartotojas programoje praleidžia 15 minučių per dieną;
  • 90 procentų „Instagram“ vartotojų yra jaunesni nei 35 metų;
  • Kai „Instagram“ pristatė vaizdo įrašus, per 24 valandas buvo pasidalinta daugiau nei 5 mln;
  • Pica yra populiariausias „Instagram“ maistas, esantis už suši ir kepsnių;
  • Labiausiai patinkanti „Instagram“ nuotrauka yra vienas kiaušinis;
  • Dabar platforma naudojasi 37% amerikiečių;
  • 24% JAV paauglių savo mėgstamą socialinį tinklą nurodo „Instagram“.

„Pinterest“ statistika

  • „Pinterest“ kiekvieną mėnesį turi 200 milijonų aktyvių vartotojų;
  • 28% visų internetinių JAV piliečių naudojasi platforma;
  • 67% „Pinterest“ vartotojų yra jaunesni nei 40 metų;
  • Geriausias laikas prisegti yra šeštadienis nuo 20 iki 23 val;
  • 2014 m. Vyrų auditorija išaugo 41 proc., O jų vidutinis laikas, praleistas „Pinterest“, padvigubėjo – daugiau nei 75 minutės vienam lankytojui.

„LinkedIn“ statistika

  • „LinkedIn“ turi 650 milijonų narių;
  • 27% JAV suaugusiųjų naudojasi platforma;
  • 106 milijonai tų asmenų kas mėnesį patenka į svetainę;
  • „LinkedIn“ turinį paskelbė daugiau nei 1 milijonas narių;
  • Vidutinis generalinis direktorius turi 930 „LinkedIn“ ryšių;
  • „LinkedIn“ paskyras yra sukūrę daugiau nei 3 milijonai įmonių;
  • Tačiau tik 17% JAV mažų įmonių naudojasi „LinkedIn“.

„Snapchat“ statistika

  • „Snapchat“ turi 210 mln. Aktyvių kasdienių vartotojų;
  • 60% jų yra jaunesni nei 25 metų;
  • 24% JAV suaugusiųjų naudojasi „Snapchat“;
  • 2016 m. „Snapchat“ skelbimams buvo išleista 90 mln;
  • Vidutinis vartotojas „Snapchat“ praleidžia 25 minutes per dieną;
  • 73% 18–24 metų amerikiečių naudojasi platforma;
  • 47% JAV paauglių mano, kad tai geriau nei „Facebook“, o 24% – geriau nei „Instagram“.

Tai yra jūsų užpildyta socialinės žiniasklaidos statistika kol kas, turint tik nedidelę dalį keistos ir nuostabios statistikos bei faktų. Atnaujinsime šį sąrašą, kai gausime naujų duomenų taškų ir papildysime išskirtiniais faktais www.verslopartneriai.lt žiniatinklyje.

Jei ieškote išsamių įžvalgų apie savo auditoriją, prekės ženklą ar konkurentus, susisiekite su mumis, kad gautumėte nemokamą konsultaciją, ir sužinokite, kaip „Verslo Partneriai Lt“ atliktų tyrimų apie socialinių tinklų vartotojus gali sustiprinti jūsų socialinės žiniasklaidos strategiją.

×

Cart