Dienoraštis – Aplankiau Pipita Luize Klaipėdoje

Personalas puikiai aptarnavo, pradžioje nustebo į mūsų užduotą šiuo metu skambantį “kvailą” klausimą: “Tikriausiai viduje negalėtume papietauti?”. Sulaukėme tokio atsakymo, koks ir turėtų būti “žinoma, kad nepavyks”. Po keletos akimirkų personale atsirado ir šypsenos veide. Pradžioje gal truputi trūko tos šypsenos. Gal tai dėl įvaizdžio, kurį apie save pateikiau – taip taip – penktadieniais ofise dirbu su treningais. Galiausiai ‘arbatpinigiai’ – puiki ta jų kiaulytė arbatpinigiams – tikiuosi, kad karantino metu arbata dalinasi visas personalas. Tad visiems, kurie naudojatės maisto tiekimo paslaugomis, nepamirškite arbatpinigių ir būtinai šypsotis. Šypsena veide geriausias vaistas nuotaikai.

Pavalgėme žinoma ne viduje ir grįžome atiduoti popierinius likučius, nes neradome šiukšlinės visoje Klaipėdoje (juokauju), tai tiesiog tvarkingai norėjome gražinti atliekas, nes jos kartais taip nemaloniai šiukšlina mūsų mylimą miestą Klaipėdą, dėl vėjo ar kitų išorinių pasekmių: paukščiai, kiti gyvunai ir žvėrys, pastaruosius gali vadinti ir žmones, kurie neranda vietos tvarkingai atsikratyti atliekų.

Jaučiamės skaniai pavalgę, tęsėme pasivaikščiojimo kelionę. Būtinai sugrįšime ir valgysiu vėl tą patį “vištienos karbonadas”, skanumėlis!

Verslo Partneriai Lt rekomendacija

Na ką gi, štai ir šeštadienis, papildomi darbai ofise, sėdžiu sau vienas ir galvoju, Pipita netoli, reikia panaršyti apie juos daugiau. Įvedu į google paiešką, žinoma randu jų puslapį ir facebook paskyrą puslapio. Kadangi dirbu rinkodaroje ir įmonėms padedame su mokamomis reklamomis google ir socialinėse medijose, konsultuojame, rekomenduojame, kuriame įmonėms pridėtines vertes. Administruojame socialines medijas ir kuriame puslapius internetinius, taip pat padedame naudotis kuo daugiau rinkodaros įrankių, vien google turi daugiau nei 15. Prisėdau paanalizuoti, hmmm, kadangi esu kritiškas, tai gerus dalykus internetinėje erdvėje sunkiau pastebėti, gi visada specialistams labiausiai už kliūna tai kas atrodo negerai. Tai subjektyvi mano nuomonė, kas vieniems atrodo gerai, kitiems blogai.

Pastebėjimai

Internetinis puslapis:

  • Visi duomenys reikalingi SEO dalinai yra geri, truputi trūksta puslapio kokybės, tikėtina dėl išbarstytų paveikslėlių po visą tinklapį, bei ‘background’. Kartais tekstas baltos spalvos dingsta tarp fono paveikslėlių, neįskaitoma (bent jau mob tel); Rekomendacija: truputi puslapio paveikslėlių ir fono struktūra pakeisti.
  • Nepatiko šūkis “ko gero skaniausios picos Klaipėdoje”. Taip skamba senamadiškai. Žodžių junginys “ko gero” vartojamas dėl įstatymu tvarka nepažeisti nuostatos, kurios neleidžia vartoti “skaniausios”, nes konkurencijos tarnybos pagal skundą gali nubausti, todėl dar daug kas vartoja žodžių junginį “ko gero” (tai gali būti – ko gero skaniausia, ko gero pigiausia, ko gero geriausia). Asmeniškai man būtų malonus įsimintinas šūkis susijas su Pipita prekinio ženklo pozicionavimu, tuo labiau, kad pabrėžiama apie picas. Rekomendacija: Buvo taip skanu, kad net norėčiau kad pozicionavimas šios įmonės būto “įkalti” žmonėms ne tik skonį, bet ir atmintį su ”Pipita” prekiniu ženklu.

Žinoma, dėl šių pastebėjimu galiu klysti, nes svarbiausia čia picos.

Facebook puslapis:

Pagal facebook Pasaulines tendencijas ir tyrimus, atlikta, kad konversija yra apie 1,1% vidurkis facebook verslo puslapių, kurie yra administruojami. Šiuo atžvilgiu konversija yra mažesnė nei šis vidurkis. Bet ar tai blogai?

  • Aktyvumas įrašų labai geras, daug;
  • Įrašo ‘pin post’ arba kitaip sakant pirmasis įrašas spalio mėnesio, reikėtų jį nebelaikyti pirmu ‘postu’, reikėtų ‘miksuoti’ arba nuimti. Nes sekantis įrašas jau rodo, kad darytas vakar. O jeigu lankytojai pamato seną pirmą įrašą, kuris nesikeičia vis, galimai gali ne’scrolinti į apačią ir nepamatyii naujienų;
  • Viršelis (cover) galėtų būti filmuotas vaizdo klipukas iki 20 sek. arba kokybiškesnis;
  • Puslapis karantino metu nenaudoja soc. medijos mokamomis reklamomis, bent jau nerodo šiuo metu. Kiesta! Gi sėdėti ir valgyti kavinėse negalima, o visi šiuo metu dažniausiai ieškosi iš kur iš kur ir ką skaniai pavalgyti. Būtų perspektyvu naudoti facebook ads platformą siekiant pasiekti geresnių ilgalaikių rezultatų;
  • Rekomenduotume, kad puslapis nebūtų vien tik reklaminis: dienos pietūs, kaina ir taip toliau. Facebook’as skirtas auditorijai auginti, todėl šioje platformoje tiktų strategija 3+1 įrašų, kai trys įdomūs ‘postai’ užkabinti vartotojus stebėti ir lankytis fb puslapyje, ir ketvirtas ‘postas’ skirtas minimalistinei reklamai;

Kol kas tokie pastebėjimai, be didelių tyrimų. Tai ne bloga kritika, tai noras, kad ir kaip viskas gerai atrodo ir yra – norisi kad būtų dar geriau.

Šis straipsnis nėra nei reklaminė kampanija, nei apmokėtas. Tai yra tik vieno penktadienio pasivaikščiojimas. Tikiuosi tai bus tradicija vis aplankyti naujas vietas arba patikrinti dar kartą jau aplankytas.

Atsiprašome “Pipita” už kritiką, jeigu ji nepriimtina širdžiai, bet kokiu atveju esame dėkingi už skanius pietus. REKOMENDUOJAME.

×

Cart