Dirbtinio intelekto burbulas sprogo, sakoma kritinio analitiko ataskaitoje

Naujausioje kompanijos ataskaitoje nustatyta, kad dirbtinio intelekto rinka „tik“ pasieks 39 mlrd. JAV dolerių iki 2023 m. Pabaigos. Kai kuriuose sektoriuose dirbtinis intelektas prognozuojamu laikotarpiu „baisiai kris“, o kituose klestės, sakoma.

Tikimasi, kad 2019 m. ir 2020 m. dirbtinio intelekto rinkoje bus pašalintos rizikos kapitalo garantuojamos naujovės. Vėliau sakoma, kad bus aiškus AI išgyvenusių žmonių modelis pagrindiniuose vertikaliuose ir horizontaliuose sektoriuose.

„Tai yra nuspėjamas ankstesnių liūdnai pagarsėjusių burbulų sprogimų, tokių kaip 2001 m.„ Dotcom “žlugimas, kuris prarado investuotojams milijardus dolerių, tačiau iš kurių pelenų atsirado puikių technologijų gigantų, tokių kaip„ Google “ir„ Amazon “, pakartojimas.“

Tačiau tai neteisingai parodo faktus: „Google“ ir „Amazon“ susikūrė atitinkamai 1998 ir 1994 m.

Pranešime „AI: Show me the Money“ nurodomi pramonės sektoriai, kuriuose AI turės didžiausią įtaką.

Vertikalės, kuriose dirbtinis intelektas turėtų klestėti per ateinančius penkerius metus, yra kibernetinis saugumas, automobilių pramonė, sveikatos priežiūra, gamyba, finansai ir draudimas, o bendra vertikali rinka iki 2023 m. pasieks 24,8 mlrd. USD.

Du pagrindiniai horizontaliai – “mašininis matymas ir natūralios kalbos apdorojimas” – pasieks atitinkamai 14,1 mlrd. Ir 15,0 mlrd. Tačiau maždaug pusė 29 milijardų dolerių horizontalios rinkos sutampa su vertikaliaisiais sektoriais, nes tiek mašinų regėjimas, tiek natūralios kalbos apdorojimas yra platesnių “AI” pasiūlymų dalis, sakoma pranešime.

Tai kodėl burbulas sprogs?

„Rethink“ mokslinis bendradarbis ir pranešimo autorius Philipas Hunteris sakė: „Į dirbtinį intelektą buvo investuotos didžiulės sumos, o augimo tendencija vis dar spartėja. Vien pasaulinės rizikos kapitalo investicijos išaugo nuo 3,2 mlrd. USD 2014 m. Iki 12 mlrd. USD 2017 m. , tuo tarpu per metus AI pradedančiųjų finansavimo etapų skaičius padvigubėjo iki maždaug 1 300.

„Vien tik per 2018 metus į dirbtinį intelektą investuota daugiau kaip 100 mlrd. USD, atsižvelgiant į vyriausybių ir didelių korporacijų išleistus pinigus, taip pat į rizikos kapitalo finansuojamus startuolius.“

Tai daugiau nei dvigubai viršija numatomą metinę AI grąžą net iki 2023 m., Todėl jokiu būdu daugelis investuotojų prognozuojamu laikotarpiu nematys jokio atsipirkimo, paaiškino Hunteris.

Vienintelis būdas, kuriuo dauguma AI pradedančiųjų užsidirbo pinigų, yra ne įsigyti, priduriama ataskaitoje, o ne parduoti perspektyvius produktus ar paslaugas.

„Vertinimai buvo grįsti grynai įmonėje dirbančių žmonių įvertinimu, kuris dažnai siekia net 10 milijonų JAV dolerių už galvą. Šis pavojingas startuolių įvertinimo būdas yra beprotiškas – pagrindiniai žmonės gali palikti po įsigijimo, nebent auksiniai antrankiai pririša juos prie susitarimo, ir net tai gali sukelti susierzinimą abiejose pusėse.

„Po burbulo sprogimo bus realistiškesni ir tvaresni vertinimai tiek dirbtinio intelekto įmonėms, tiek jų inžinieriams.“

“Internetofbusiness” sako

Visas “smailes” lydi loviai – būdingas bangų modelis – ir AI sektorius greičiausiai nesiskirs.

internetofbusiness.com

Tūkstantmetį „dotcom“ biustą lėmė daugybė dalykų: pradedantieji darbuotojai nustatė, kad jų akcijų pasirinkimo galimybės yra bevertės ir jie negali gyventi vien tik iš vilties; verslas, pagrįstas paspaudimais ir paspaudimais, o ne pajamomis; pervertintos IPO; nėra verslo planų; madingi biurai be klientų ir pan.

Be to, fone vyko reikšmingas kompiuterių rinkos suplanavimas, lygiai taip pat, kaip šiandien judriojo ryšio rinka išsilygina.

Tačiau pagrindinis skirtumas dabar yra tas, kad „Amazon“, „Google“, „Apple“, „Oracle“, SAP, „Salesforce“, „Microsoft“, „Dell“, „Cisco“, „Facebook“, „IBM“ ir likusios visos turi gilias kišenes ir užfiksuoja AI pradedančiuosius, ir – kaip pranešime siūlo – jų talentingus vadovus ar darbuotojus.

Tačiau tai nereiškia, kad ši analitiko ataskaita yra neteisinga. Nustatyta kartu su paskelbta „Capgemini“ ataskaita, turėtų paaiškėti tiksli krizės vietos vieta.

Nors vartotojai mano, kad technologijos yra susijusios su geresniu klientų aptarnavimu ir vengimu trinties, dauguma įmonių vartotojų viską vertina kitaip; jiems dirbtinis intelektas pirmiausia susijęs su išlaidų mažinimu ir greito grąžos matymu – pasikartojančia strategine klaida visose naujose technologijose.

Atsižvelgiant į tai, kad daugelis organizacijų, pasak „Capgemini“, neteisingai taiko technologijas, siekdamos trumpalaikio taktinio pelno, o ne ilgalaikio strateginio pranašumo, tai padidina riziką, kad jos niekada neras ieškomos IG paprastai. Štai kur prasidės rinkos korekcija.

Tuo tarpu šimtai startuolių nukris kelyje, kaip visada, ir atsiras tikroviškumo matas. Trumpai tariant, po “smailės” ateina “lovis”, tačiau bangos kryptis išlieka aiški.

Šaltinis: internetofbusiness

×

Cart