„Google“ dėl raktinių žodžių domenų reitingavimo galios

Raktinių žodžių ir firminių domenų istorija

Paieškos sistemos padėjo raktinių žodžių domenų pramonei reitinguoti tuos užimtus domenų pavadinimus paieškos rezultatuose. Tada 2011 m. „Google“ pašalino užimtus domenus iš paieškos rezultatų. „Google“ atnaujino savo algoritmą, kad pašalintų užimtus domenus.

„Google“ siūlo keturias raktinių žodžių domenų įžvalgas

Atsakydamas į klausimą neseniai vykusiame „Webmaster Hangout“, „Google“ Johnas Muelleris pasiūlė keturias įžvalgas apie raktinių žodžių domenų vardų reitingą.

Keturios įžvalgos apie raktinių žodžių domenus ir reitingą

  1. Raktinių žodžių domenai neturi laiko pranašumo
  2. Raktinių žodžių domenai nėra reitinguojami geriau
  3. Raktiniai žodžiai prarado reitingo įtaką prieš daugelį metų
  4. Raktinių žodžių domenai reitinguojami taip pat, kaip ir firminiai domenai

1. Raktinių žodžių domenai neturi laiko pranašumo

Yra įsitikinimas, kad raktinių žodžių domenai sugeba geriau reitinguoti greičiau nei firminiai domenai. Tačiau, kaip teigia „Google“ Johnas Muelleris, taip nėra.

Suvokiamas raktinių žodžių saitas per tekstą yra suvokiamas pranašumas. Apie tai diskutuojama daugelį metų. Galima pateikti argumentą už ir prieš.

Deja, Johno Muellerio pareiškime nebuvo atsižvelgta į šį suvokiamą pranašumą.

Štai ką patvirtino Johnas Muelleris:

„… tai užima laiko, kaip ir bet kuri kita nauja svetainė. … Akivaizdu, kad yra daugybė svetainių, kurios vertinamos pagal jų domeno vardo raktinius žodžius. Bet jie taip dirbo gal metų metus … “

2. Domenų raktiniai žodžiai nėra geresni

John Mueller tvirtai tvirtino, kad raktinių žodžių domenai nėra geresni už firminius domenus.

„… tai, kad raktiniai žodžiai yra domeno pavadinime, dar nereiškia, kad jis automatiškai reitinguos tuos raktinius žodžius.“

Į reitingavimą įeina tiek daug dalykų, kaip turinys, vartotojo ketinimai dėl to turinio, taip pat nuorodos. Visa tai greičiausiai turi didelę svarbą tokiems dalykams, kaip raktiniai žodžiai domene.

Nors Johnas Muelleris specialiai nepasakė, kad raktiniai žodžiai domeno varde nėra reitingavimo signalas, jis patvirtino, kad nėra jokių dramatiškų privalumų, jei raktiniai žodžiai yra domeno varde. Ir tai yra svarbi įžvalga.

3. Raktinių žodžių domenai, prarasti dar prieš metus

Johnas Muelleris tvirtino, kad raktinių žodžių domenai prarado įtaką prieš daugelį metų.

Štai ką teigė Johnas Muelleris:

„… tai, kad raktiniai žodžiai yra domeno pavadinime, dar nereiškia, kad jis automatiškai reitinguos tuos raktinius žodžius. Ir taip buvo labai, labai ilgai “.

2011 m. Pabaigoje „Google“ atnaujino savo algoritmą, kad pridėtų klasifikatorių, kuris pašalintų užimtus domenus iš paieškos rezultatų.

Citata iš „Google“ algoritmo atnaujinimo pranešimo:

„Tai naujas algoritmas, leidžiantis automatiškai nustatyti užimtus domenus. Paliktieji domenai yra vietų rezervavimo vietos, kuriose yra mažai unikalaus turinio mūsų vartotojams ir kurios dažnai užpildomos tik skelbimais. Dažniausiai nenorime jų rodyti “.

Nepaisant to, mintis, kad raktinių žodžių domenai yra geresni nei prekės ženklų domenai, išliko ir paieškos pramonėje, nors „Google“ nebeteikė postūmio užstatytiems raktinių žodžių domenams.

Galima pateikti argumentą, kad yra minimalus signalas. Tačiau nėra ko remti šios teorijos. Jau seniai bet kuri paieškos sistema paskelbė tyrimus, kuriuose raktiniai žodžiai buvo įtraukti į domenus kaip į bet kokį signalą.

Gyvename tuo metu, kai antraštių (H1, H2) raktiniai žodžiai sumažino reitingo svorį. Dabartiniai algoritmai nebeteikia papildomo svorio pavadinimų žymoms. Tai mes žinome, ir tai kelia abejonių dėl minties, kad „Google“ ir toliau teikia tiesioginę reitingo premiją domeno vardo raktiniam žodžiui.

4. Raktinių žodžių domenai reitinguojami taip pat, kaip ir firminiai domenai

Tai dar vienas teiginys, prieštaraujantis idėjai, kad domeno vardo raktiniai žodžiai turi reitingavimo naudą. Johnas Muelleris pabrėžia, kad domeno raktiniai žodžiai nėra susiję su dabartiniu jų reitingu:

Johno Muellerio teiginys apie raktinius žodžius domenuose:

„… yra visai normalu, kad jie vertins tuos raktinius žodžius ir kad jų domeno varduose jie atsitiks, yra tarsi nesusiję su dabartiniu jų reitingu.“

Jis apsidraudžia savo teiginiu frazė „natūra“. Mano nuomone, jis gali užsiminti apie tai, kad raktinis žodis domene gali paveikti ieškotoją pasirinkti tą svetainę, kurioje spusteli, nes suvokia, kad svetainė specializuojasi temoje. Taigi ta prasme raktiniai žodžiai gali turėti įtakos reitingams, ypač jei vartotojai įrodo, kad yra patenkinti ta svetaine.

Deja, Johnas Muelleris šio punkto nedetalizavo.

Ekspertų nuomonė apie domeno vardo pasirinkimą

Tyrinėkite domeną

Aš paklausiau Jenny Halasz iš „JLH Marketing“ jos minčių. Ji pasiūlė, kad būtų protinga įsitikinti, jog bet koks domenas yra pasirinktas, kad praeities istorija būtų kruopščiai patikrinta.

„Kai įsigyjate naują domeną, labai svarbu patikrinti jo istoriją … Nenorite, kad jis„ Google “ šlamštų netinkamu turiniu ar blogomis nuorodomis.

Norėdami rasti istorinę informaciją, naudokite „Archive.org“ ir atgalinių nuorodų analizės įrankį, pvz., „Majestic“. Atrodo, kad tam tikri raktiniai žodžiai turi daugiau problemų.

SEO raktinių žodžių domenų pranašumas

Jeremy L. Knauffas iš „Spartan Media“ pasiūlė tai apie raktinių žodžių SEO pranašumus domenuose:

„Žvelgiant iš SEO perspektyvos, domeno raktinis žodis šiandien turi labai mažai tiesioginio poveikio, tačiau jis vaidina milžinišką vaidmenį tinklalapio uždirbamų nuorodų pagrindiniame tekste. Šiuo atžvilgiu tai gali suteikti SEO pranašumą.

Tačiau dar vienas ir galbūt svarbesnis veiksnys yra jo vaidmuo kuriant prekės ženklą. Unikalus ir įsimintinas domenas yra geras, tačiau unikalus ir įsimintinas domenas, kuris žmonėms taip pat nurodo, apie ką yra svetainė, yra be galo geresnis.

Išsiskirk savo domenu

Galiausiai paprašiau Rodo salos paieškos rinkodaros specialisto Tedo Iveso iš „CoconutHeadphones“ nuomonės apie raktinių žodžių domenus ir jis pasiūlė šiuos įdomius atsiliepimus.

„Domeno vardo pasirinkimas iš tikrųjų yra susijęs su jūsų prekės ženklo strategija. Ar ieškote savo svarbiausio pramonės termino … ar matote daugybę kompanijų, kurių visų domeno vardas yra raktinis žodis?

Jei taip, ne bendrinis prekės ženklas turi galimybę iš tikrųjų išsiskirti tarp daugelio panašių žaidėjų.

Jei konkurencija yra mažų prekių ženklų pavadinimai ir atrodo, kad jie nedaro daug SEO, eikite priešingai ir eikite su bendruoju terminu. „

Tedo Iveso raginimas pasirinkti išsiskiriantį domeno vardą yra panašus į tai, ką buvęs „Google“ darbuotojas Mattas Cuttsas rekomendavo dar žiniatinklio valdytojo pagalbos vaizdo įraše 2011 m. .

Mattas Cuttsas pasiūlė, kad turint raktinį žodį domene būtų sunkiau išsiskirti:

„Pavyzdžiui, jei turite 15 svetainių apie„ Android “ir jos visos turi„ Android “,„ Android “,„ Android “,„ Android “, bus šiek tiek sunku prisiminti, pakilti virš triukšmo, pakilti virš dino.

Tuo tarpu, jei turite ką nors žymesnio, tai žmonės tai prisimins. Jie galės prie jo grįžti. Net tokiose svetainėse, kaip „TechCrunch“, nieko nėra pasakyta apie technologijų naujienas.

Domenų vardų išnašos

Atrodo, kad sutarimas yra naudingas, jei domeno vardas išsiskiria. Be to, nenusileiskite domeno vardu prieš tai netyrę, kad įsitikintumėte, jog tai neslepia įstatiminės bausmės. Ir pagaliau tas raktinio žodžio domeno vardas turi kovoti taip pat sunkiai kaip firminis domenas.

Šaltinis: SEJ

×

Cart