„Google“ rinkodaros įrankių daugiau nei 15+ , kuriuos turėtumėte naudoti

Taigi nusprendėme suformuoti svarbiausių jūsų turimų „Google“ rinkodaros įrankių sąrašą, kad galėtumėte būti tikri, jog jūsų verslas išnaudoja visas „Google“ siūlomas galimybes.

Daugiau nei 15 naudingų „Google“ rinkodaros įrankių verslui

„Google“ mano verslas

Norite gauti nemokamą reklamą „Google“? Mes nejuokaujame – tai tikras įrankis ir geras sprendimas.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pareikšti teises į „Google“ mano verslo įrašą (anksčiau vadintą „Google“ vietomis), ir jūsų įmonė gali būti rodoma paieškos rezultatuose (taip pat ir „Google“ žemėlapiuose) atliekant vietines paieškas, pvz., Pavaizduotas toliau. Patikrinkite – visos įmonės, esančios raudoname raginime, pateiktame žemiau esančiame paveikslėlyje, yra vietiniai „Google“ mano verslo rezultatai pagal paiešką „meksikiečių restoranas, Bostonas“. Jeigu kartais keliausite į Meksiką, tai tikrai žinosite, kaip rasti arčiausiai esančius verslus. Dauguma paieškose randa ir Lietuvoje esančius verslus. Ar tave mato čia?

Geriausia, kad skirtingai nei „Google AdWords“ (kurį paliesime vėliau), nė viena iš tų įmonių nemokėjo už savo pozicijas šiuose vietiniuose rezultatuose.

Jei dar nepretendavote į „Google“ mano verslo įrašą, atlikite paprastus google nurodytus veiksmus, kad jūsų verslas būtų rodomas.

„Google Webmaster Tools“

Norite geriau suprasti, kokia sveika jūsų svetainė yra „Google“ akyse? Tiesiog nustatykite „Google Webmaster Tools“ paskyrą. „Google“ žiniatinklio valdytojo įrankiai įspės jus apie visas raudonas vėliavas, kurios gali neleisti jūsų svetainei rasti paieškos rezultatų, ir padės analizuoti esamą paieškos srautą, kad galėtumėte suprasti, kaip lankytojai jus šiuo metu randa.

Čia apžvelgiama, kaip „Google Webmaster Tools“ gali padėti jums optimizuoti jūsų svetainę. Turinys anglų kalba.

„Google Suite“: dokumentai, skaičiuoklės, skaidrės ir formos

Bendradarbiauti vykdant projektą su kitais jūsų komandos rinkodaros specialistais? „Google Suite“ yra keletas puikių bendradarbiavimo įrankių, kuriuos galite naudoti vietoj įprastos programinės įrangos darbalaukyje.

  • „Google“ dokumentai, skirti „Word“ dokumentams.
  • „Google“ skaičiuoklės, skirtos „Excel“ skaičiuoklėms
  • „Google“ skaidrės, skirtos „PowerPoint“ pristatymams
  • „Google“ formos, skirtos lengvai surinkti paprastus apklausos atsakymus

Apsvarstykite galimybę jais dalytis ir bendradarbiauti atliekant rinkodaros duomenų analizę, el. knygų ar tinklaraščių įrašų projektus, rinkodaros ar „SlideShare“ pristatymus ar apklausas. Projektai išsaugomi automatiškai, juos taip pat galima pasiekti įvairiuose įrenginiuose, greitai atsisiųsdami programą mobiliesiems.

„Google AdWords“

Jei norite dėti savo organines pastangas, kad galėtumėte reitinguoti paieškoje, galite pradėti naudoti „Google AdWords“, „Google“ mokamą už paspaudimą (PPC) produktą. Jei dar neišbandėte, tai veikia taip:

Jūs kuriate skelbimus, taikomus pagal konkrečius raktinius žodžius, susijusius su jūsų verslu, o jūsų skelbimai rodomi virš arba dešinėje natūralios paieškos rezultatų „Google“, kai žmonės ieško šių raktinių žodžių (žr. Ekrano kopiją žemiau). Skelbimų kaina priklauso nuo taikomo raktinio žodžio konkurencingumo, tačiau mokate tik tuo atveju, jei lankytojai iš tikrųjų spustelėja jūsų skelbimą.

Atminkite, kad „AdWords“ gali greitai tapti brangiu rinkodaros įrankiu ir, skirtingai nei natūrali paieška, ji siūlo greitus laimėjimus, o ne ilgalaikius, ilgalaikius (ir nemokamus) rezultatus. Tai reiškia, kad jei protingai naudojamas, PPC gali padėti planuoti natūralios paieškos strategiją.

Išbandę įvairius raktinių žodžių variantus naudodami PPC, galite greitai išsiaiškinti, kuris raktinis žodis jums siųs kokybišką srautą. Tada šias žinias galite panaudoti savo natūralių paieškos sistemų optimizavimui ir turinio kūrimui. Tai veda mus prie penkto įrankio …

„Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė

Jei norite padidinti savo SEO, pirmiausia turėtumėte atlikti raktinių žodžių tyrimus. Raktinių žodžių tyrimas padeda nustatyti raktinius žodžius, pagal kuriuos kuriate tinklaraščio ir svetainės turinį, sutelkdami savo SEO ir turinio kūrimo pastangas, kad galėtumėte rasti tinkamų ieškotojų.

„Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė, nors ir priemonė, skirta padėti planuoti „AdWords“ kampanijas, taip pat gali padėti ieškoti naujų raktinių žodžių idėjų ir pasiūlymų, kurie taip pat padės atlikti natūralių raktinių žodžių tyrimus. Turėkite omenyje, kad turėsite susikurti „AdWords“ paskyrą, kad galėtumėte naudoti raktinių žodžių planavimo priemonę, tačiau tai nereiškia, kad iš tikrųjų turite sukurti skelbimą.

Jei esate „HubSpot“ klientas, „Raktažodžių“ programoje yra raktinių žodžių tyrimo įrankiai. Programa teikia raktinių žodžių pasiūlymus, pagrįstus aktualumu, mėnesio paieškos apimtimi ir sunkumais.

„DoubleClick“ paieška pagal „Google“

Jei „Google AdWords“ padeda nuspręsti, kuriuos raktinius žodžius taikyti, „DoubleClick Search“ yra kita jūsų paieškos variklio rinkodaros (SEM) strategijos pusė.

„DoubleClick“ yra „Google“ produktų rinkinys, padedantis reklamuotojams kurti ir matuoti savo skelbimus, kad jie būtų nukreipti į tinkamas erdves internete. Jo paieškos įrankio tikslas yra „užkirsti kelią rinkodaros pastangoms tarp paieškos ir pateikimo, kad abu reklamos kanalai papildytų vienas kitą. Šis įrankis padeda suprasti, kuriuos raktinius žodžius reikia taikyti atsižvelgiant į auditoriją ir kaip šios rinkos paieškos elgsena keičiasi realiuoju laiku.

„Google Trends“

Be „Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonės, „Google Trends“ gali būti puikus įrankis, padedantis pasirinkti protingesnius raktinius žodžius. Tai leidžia jums įvertinti tam tikrų terminų populiarumą, palyginti juos su kitais raktinių žodžių variantais, išanalizuoti, kaip jų populiarumas kinta laikui bėgant, įvairiuose regionuose / kalbose, ir rodo susijusius raktinius žodžius, kurie gali būti naudingi gaunant naujus raktinių žodžių pasiūlymus.

Bandote pasirinkti du raktinio žodžio variantus, susijusius su naujausiu tinklaraščio įrašo pavadinimu? Greitai palyginkite „Google Trends“, kad sužinotumėte, kuris iš jų ieškomas dažniau:

Google diskas

„Google“ diskas yra nemokama „Google“ internetinė saugyklos paslauga, leidžianti vartotojams iki 15 GB nemokamos saugyklos debesyje laikyti failams, pvz., Nuotraukoms, dokumentams, dizainams, vaizdo įrašams ir kt., Bandote siųsti didelį atvaizdą ar „PowerPoint“ failą kitiems savo komandos nariams? „Google“ diskas leidžia bendrinti failus ar aplankus su kitais, palengvinant bendradarbiavimą ir sumažinant pernelyg didelių el. Pašto priedų galvos skausmą.

„Google Alerts“

„Google Alerts“ leidžia stebėti žiniatinklį, ar nėra paminėti konkretūs raktiniai žodžiai ar frazės. Kai tai bus nustatyta, gausite įspėjimus el. paštu arba rezultatus per RSS, kai tik šios frazės bus paminėtos internete. Pavyzdžiui, galite užsiregistruoti ir gauti pranešimą, kai kas nors pamini jūsų įmonę, produktus, vadovus ar jūsų konkurentus.

Šis viešųjų ryšių įrankis yra puikus būdas išlaikyti savo verslo reputaciją internete ir laiku reaguoti į jūsų prekės ženklo paminėjimus internete.

„Google“ naujienos

Naujienų siuntimas arba naujienų populiarumo išnaudojimas, siekiant padidinti jūsų pardavimo ir rinkodaros sėkmę, yra puikus būdas prisirišti prie naujienų, kurios jau traukia, sėkmės. Jei norite pasinaudoti naujienų siuntimo pranašumais savo rinkodaros turinio strategijoje, naudokite „Google“ naujienas, kad ieškotumėte ir nustatytumėte savo pramonei aktualių naujienų, turinčių gerą naujienų paėmimo potencialą.

„Google Voice“

Laikmetyje, kai žmonės naudojasi telefonais naršydami internete, natūralu, kad mes naudojame internetą ir tvarkydami savo telefoninius pokalbius. „Google Voice“, nors ir prieinama tik JAV, leidžia tai padaryti – palengvinti kelių telefono linijų valdymą, kurti asmeninius balso pašto pranešimus, atsižvelgiant į tai, kas skambina, ir lengvai perrašyti balso pašto pranešimus.

Tai taip pat leidžia įvertinti, kiek naudingas telefono numeris yra jūsų svetainėje. Pavyzdžiui, jei šį numerį įtraukiate į puslapį Susisiekite su mumis, galite sužinoti apie jūsų svetainėje apsilankančių vartotojų poreikius ir elgesį.

Norėdami sužinoti daugiau apie įvairias „Google Voice“ funkcijas, peržiūrėkite „Google“ palaikymo dokumentus ir žiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašų apžvalgą.

„Google“ kalendorius

Organizuotumas yra raktas į produktyvų rinkodaros specialistą, ypač jei dėvite kelias kepures. Įveskite „Google“ kalendorių – paprastą būdą organizuoti dieną, sekti susitikimus ir dalytis savo tvarkaraščiu su kitais. Viskas tampa dar efektyvesnė, jei jūsų verslas naudoja „Google Apps for Work“, kad jūsų kolegos galėtų automatiškai naudoti „Google“ kalendorių rezervuodamos konferencijų sales ir tikrindamos, ar bendradarbiai gali susitikti.

Tačiau kalbant apie rinkodarą, „Google“ kalendorius taip pat gali būti puikus įrankis nustatant redakcinį kalendorių, kad būtų tvarkomas jūsų tinklaraštis ir kitas rinkodaros turinys, kurį galima bendrinti tarp turinio autorių tiek viduje, tiek išorėje.

Norėdami įkvėpti nustatydami savo redakcinį kalendorių, galite peržiūrėti daug nemokamų dienoraščio redakcijos kalendoriaus šablonų ir su įrašais pavyzdžių, bei kaip nustatyti redakcinį kalendorių „Google“ kalendoriuje.

„HubSpot“ klientai gali lengvai nustatyti redakcinį kalendorių, integruotą į tinklaraštį ir kitas „HubSpot“ rinkodaros platformos programas „HubSpot“ programinėje įrangoje.

Google analizė

Kiek jūsų svetainės lankytojų yra visiškai nauji, palyginti su grįžtančiais? Kiek laiko žmonės praleidžia jūsų svetainėje? Ar tai didelis atmetimo rodiklis?

Į visus šiuos svarbius analitinius klausimus gali atsakyti „Google Analytics“, nemokamas „Google“ svetainių analizės produktas. „Google Analytics“ gali suteikti protingesnių žinių apie jūsų svetainės srautą ir padėti suprasti, kaip žmonės randa jūsų svetainę ir joje naršo.

Be to, svetainių analizė tikrai nepakeičia rinkodaros analizės (čia skirtumas). Jums vis tiek reikės integruotos rinkodaros analizės programinės įrangos, tokios kaip „HubSpot“ ar kitos, kad galėtumėte išmatuoti visą rinkodaros kanalą ir sekti lankytojus, kad taptumėte potencialiais klientais – metrika, pagal kurią galiausiai matuojami rinkodaros specialistai.

„Google FeedBurner“

Norite padidinti savo pasiekiamumą? Tada turėtumėte leisti lankytojams užsiprenumeruoti jūsų svetainės turinį, ypač tinklaraštį, naudodami kanalus. Sukūrę „Google FeedBurner“ paskyrą, jūsų svetainės lankytojai gali užsiprenumeruoti jūsų turinį ir reguliariai gauti naujinius per savo interneto naršykles, RSS skaitytuvus ar el. paštą. Atsižvelgiant į tai, kad abonentai yra itin svarbūs verslo tinklaraščio augimui ir pasiekiamumui, turinio prenumeratos parinkčių siūlymas nėra tas, ko norėtumėte nepastebėti.

„YouTube“

Teisingai! „YouTube“ yra „Google“ produktas nuo 2006 m., Ir atsižvelgiant į tai, kad daugiau nei 1 milijardas „YouTube“ vartotojų „YouTube“ žiūri šimtus milijonų valandų ir kasdien generuoja milijardus peržiūrų, vaizdo įrašų rinkodaros specialistai negali sau leisti to nepaisyti kaip galingo rinkodaros įrankio . Taigi, jei dar to nepadarėte, sukurkite „YouTube“ kanalą savo verslui čia.

„Google AdSense“

Jei tvarkote „YouTube“ kanalą, nepamirškite „Google Adsense“.

„AdSense“ yra puikus įrankis rinkodaros specialistams, kurie tvarko ir kuria augančios interneto nuosavybės turinį, tačiau nežino, kaip iš to užsidirbti. Jei kreipiatės į „YouTube“ partnerių programą ir priglobiate vaizdo įrašų skelbimus, iš tikrųjų turite turėti „AdSense“ paskyrą.

Šiuo metu youtube ir adsense analizės veikia atskirai.

Šis įrankis sujungia jūsų žiniatinklio nuosavybę su tinklu reklamuotojų, kurie nori priglobti skelbimus kanaluose, kurie patinka jų auditorijai. Taigi, jei tvarkote tinklaraštį, svetainę ar vaizdo kanalą, atitinkantį aktyvaus reklamuotojo auditoriją, „AdSense“ įdės jų skelbimą į jūsų nuosavybę, išrašys sąskaitą reklamuotojui ir sumokės už jo priglobimą.

Kiekvienas šiame sąraše esantis „Google“ įrankis reikalingas ne visiems, tačiau net ir patys pagrindiniai produktai, tinkamai juos naudojant, gali padaryti verslą lengvesnį, sumanesnį ir efektyvesnį, kai bendraujama su savo klientais.

Verslo Partneriai Lt
×

Cart