Kaip interneto dizaino įmonė gali padidinti jūsų verslo konversijų rodiklius?
Konversijos rodikliai | Verslo Partneriai Lt

Kaip interneto dizaino įmonė gali padidinti jūsų verslo konversijų rodiklius?

Kas yra konversijos ir konversijų rodikliai?

Konversijos įvyksta svetainėje, kai lankytojas atlieka jūsų organizacijai naudingą veiksmą. Tai yra keli konversijų pavyzdžiai:

  • Prisiregistravimas gauti naujienlaiškius ar informaciją, tampa sekėjais;
  • Užpildo formą su kontaktiniais duomenimis;
  • Dalijasi informacija socialiniuose puslapiuose;
  • Produkto ir/ar paslaugos pirkimas;
  • Dalijamasi tinklaraščio turiniu ar įrašu.

Kiekviena svetainė turi savo konversijos veiksmų rinkinį, atitinkantį verslo tikslus, pagal kriterijus, kuriuos pasirenka įmonė arba konsultuoja specialistai. Šiuo metu vis labiau populiarėjant el. prekybos svetainėse daugiau dėmesio bus skiriama pardavimams, o ne konversijoms, o paslaugų įmonė gali ieškoti daugiau prisiregistravimų, kad galėtų sekti šiuos potencialius klientus. Konversijų rodiklis yra žmonių, kurie atlieka bet kurią iš anksčiau paminėtų veiklų, procentas, palyginti su bendru jūsų svetainės lankytojų skaičiumi. Taip pat šias konversijas galima taikyti ir socialiniuose tinklapiuose.

Kaip naudoti savo svetainę, siekiant padidinti konversijų skaičių?

Jūsų svetainės dizainas gali būti esminis veiksnys norint padidinti jūsų konversijų skaičių. Galite pasisamdyti profesionalią svetainių kūrimo įmonę, kad gautumėte ekspertų idėjų, kad sužinotumėte specifiką. Herophy yra interneto svetainių kūrimo kompanijų Klaipėdoje, kurios veiklą apima Lietuvos ir užsienio rinką. Atlike tyrimus ir konsultuoja įmones, pateikia nuoseklias ataskaitas su komentarais ir rekomendacijom.

Verslo Partneriai Lt rekomenduoja :

Herophy com | Verslo Partneriai Lt
www.herophy.com

Šiais laikais geriau samdyti kompaniją, kuri atliks daug greičiau darbus, nei samdyti darbuotoją, atsakingą už tai. Vieno eksperto patirtis, nevisada gali atstoti kompanijos kelių darbuotojų analizės, išvados.

Jie turi specialią skaitmeninės rinkodaros komandą, kuri gali padėti jums optimizuoti paieškos variklius ir konversijas vietinėje, bei tarptautinėje rinkoje tai yra sėkmės dalis. Bet jei norite pradėti iš karto, tai yra keletas būdų, kaip galite naudoti savo tinklalapių dizainą, kad pagerintumėte konversijų rodiklius.

Atkreipkite dėmesį į raginimą veikti mygtukus

Raginimo veikti mygtukai lemia konversijų rodiklius, nukreipdami lankytojus į kitą jūsų svetainės veiksmą. Todėl jūsų svetainės dizainas skatina juos spustelėti mygtuką ir sužinoti, kas bus toliau. Yra keletas strateginių būdų tai pasiekti.

Pavyzdžiui, interneto dizaineriai naudoja “trečiųjų šalių” įrankius, kad tinklalapyje įdėtų raginimo veikti mygtuką. Arba jie pateikia labai nedaug kitų būdų sąveikauti su svetaine, išskyrus raginimo veikti mygtuką, kad jis pritrauktų lankytojo dėmesį. Kai kurie dizaineriai naudoja kraštutinius mygtukus, kad nukreiptų dėmesį nuo kitų puslapio elementų.

Jei naudojate asmens atvaizdą, nuotrauką ar paveikslėlį tinklalapyje, įsitikinkite, kad asmuo žiūri ir yra nukreiptas į raginimo veikti mygtuką. Tyrimai parodė, kad konversijų skaičius padidėja daugiau nei 80%, kai vaizdai nukreipiami į raginimo veikti mygtuką.

Leave a Reply