Kodėl verslo vadovams reikia rimtai žiūrėti į duomenis 2021 m
Kodėl verslo vadovams reikia rimtai žiūrėti į duomenis 2021 m | Verslo Partneriai Lt

Kodėl verslo vadovams reikia rimtai žiūrėti į duomenis 2021 m

Metrikos identifikavimas

Kai kurie rodikliai (pvz., Klientų pokyčiai) yra gana pagrįsti. Tačiau išskirtinės įmonės nustato specifinę metriką, išskiriančią jas iš konkurentų, suderina su konkrečiais tikslų rinkiniais arba atskleidžia, kas vyksta jų pramonėje ir didesnėje ekonomikoje. Turėdami duomenis iš šių tipų metrikos, galite išbandyti dalykus, kurie gali atrodyti priešingi ir veikti daug objektyviau. Tai prisideda prie judrių pokyčių, kurie padeda jums reaguoti į kliūtis ir yra aktualūs tolimam besiplečiančios ir nuolat besikeičiančios pasaulio ekonomikos darbui. Tyrimai yra svarbūs kiekvienam verslui.

Orientacija į klientą

Psichologiškai visiems patinka jaustis išgirstiems, ieškomiems ir įtrauktiems. Taikydami tai verslui ir savo klientams, negalite sutelkti dėmesio į save ar pelno siekimo svarbos. Vietoj to, jūs turite sutelkti dėmesį į pirkėjų išklausymą, išsiaiškinti, ko jie iš tikrųjų nori ar ko jiems reikia, ir suteikti jiems vidinio ryšio jausmą. Pelnas yra natūralus šio proceso ir iš to kylančių santykių šalutinis produktas.

Klientams įgyjant vis daugiau galimybių, kur dėti pinigus, svarbiausia turėtų būti labiau orientuotis į klientą per duomenis. Turėdami apklausas, demografinę informaciją, internetines apžvalgas ir kitus sąlyčio taškus, galite išsiaiškinti, kaip neįtikėtinai konkrečiais būdais aptarnauti savo pirkėjus ir nuspėti, ko jie norės. Tai taip pat leis lengviau patobulinti savo rinkodaros pranešimus, kad būtų efektyviau veikiamos skirtingos grupės.

Kaip gerą pavyzdį paminėkime „Netflix“, kuris, atsižvelgdamas į klientų duomenis, pamatys, kurios laidos ir filmai yra populiariausi. Tada ji suranda ir perka panašius scenarijus, darant prielaidą, kad jei jo nariams patiko originalus stilius, tai jiems greičiausiai patiks ir nauji, panašūs. Šis paprastas, duomenimis pagrįstas metodas padėjo „Netflix“ šiais metais padidinti savo verslo vertę daugiau nei 50 mlrd. USD, kai žmonės naršė pramogas per COVID-19 pandemiją.

Tampa iniciatyvus

Geros įmonės visada atsako į savo klientus, nesvarbu, ar tvarko grąžą, atsako į produkto klausimus, prideda atsiliepimais pagrįstų funkcijų ar dar ką nors. Tačiau geriausios įmonės yra aktyvios, o ne tik reaktyvios. Jei surinksite reikiamus duomenis ir tinkamai juos išanalizuosite, iš tikrųjų galėsite nustatyti, ko norės ar ko norės jūsų pirkėjai (t. y. Numatyti tendencijas). Kuo geriau tai padarysite, tuo geriau atsistosite į savo konkurentus – ir lengviau bus išsiveržti į priekį naujovių ir dizaino srityje, kad būtų galima užimti ankstyvą rinkos dalį. Herophy visa tai gali padaryti už Jus.

Jeffas Bezosas yra puikus pavyzdys šiam klausimui. „Amazon“ lyderis mano, kad kliento poreikių nustatymas leidžia dirbti to, ko šiuo metu net nėra, ir tai leidžia iš tikrųjų sugalvoti ateitį. Tai tampa dar svarbiau, kai atsižvelgiate į savo verslo vertybes ir etiką. Tai, ką darote su klientų duomenimis, daro įtaką kuriant ne tik verslą, bet ir konkrečią visuomenės ir platesnio pasaulio viziją.

Atsparumas, produktyvumas ir džiaugsmas

Dauguma organizacijų nori veikti “liesai” arba kitaip sakant savaip ir išmesti nereikalingus “pūkus”. Jie nori didelio verslo “derlingumo” už mažą kainą ir nori, kad darbuotojai būtų laimingi.

Speciali metrika gali atskleisti daug sričių ir tobulintinus dalykus, o tai padės išsiaiškinti, kaip geriausiai sukti ar kreiptis į savo išteklius. Jie taip pat gali atskleisti, ar kandidatai bus tinkami, ar darbuotojai tikrai patenkinti.

Taigi sėkmingos įmonės yra tos, kurios teikia pirmenybę duomenims kaip būdui apibrėžti ir sukurti teigiamą įmonės kultūrą, kuri sukuria atsparumą, produktyvumą ir džiaugsmą. Vadovams bandant pereiti per Covid-19 pandemiją ir toliau veikti, kai susiduriama su vis daugiau pasaulio problemų, duomenys taps dar brangesni kuriant įkvepiančią verslo atmosferą ir saugumo įspūdžius.

Mūsų gebėjimas rinkti ir interpretuoti duomenis kasdien gerėja. Kadangi 2021 m. Bus nauji ir didesni iššūkiai, geriausia sėkmė yra naudoti informaciją su kiekvienu turimu praktiniu įrankiu. Nuspręskite, kas bus aktualiausia, analizuokite skaidriai ir tada užtikrintai judėkite į priekį.

Verslo Partneriai Lt rekomenduoja:

Herophy com | Verslo Partneriai Lt
Marketingo kompanija HEROPHY

Rinkodara dažnai yra lemiantis faktorius tarp:

  • sėkmingo verslo ir verslo vos suduria galą su galu;
  • rinkodara padeda jūsų verslui pažinti jūsų klientus, kas ji yra, ko jie nori ir kaip juos pasiekti;
  • labai svarbu investuoti į jūsų rinkodara.

Verslas yra visiškai apie problemų sprendimą ir žinojimas su kokiomis problemomis žmonės susiduria, ir šių žmonių radimas su problemomis kurias jūsų verslas sprendžią, yra esminis faktorius.

Svarbiausia pateikti neišgalvotus skaičius, tyrimai ataskaitose turi atsispindėti realiais skaičiais, nesvarbu kokie jie. Tik taip galite išjudėti iš esamo taško į geresnį. Herophy agentūra pateiks Jums ataskaitas, kuriose matysite:

  • realius skaičius;
  • rekomendacijas, komentarus ir konsultacijas;
  • suprantamas kiekvienam, su paaiškinimais ne IT kalba, bet “žmogiškąja”;
  • pasiūlymus ir strategijas plėtrai;
  • auditorijos tyrimus;
  • internetinių platformų įrankių išvadas;

Pradėkite partnerystę jau dabar .

Leave a Reply