Laimingi darbuotojai – sėkmingas verslas – didesnės pajamos
Sekminga kompanija | Laimingi darbuotojai | Verslo Partneriai Lt

Laimingi darbuotojai – sėkmingas verslas – didesnės pajamos

Bet jei esame labiau energingi, kūrybingesni ir atliekame daugiau darbų, kai esame laimingi, o įmonės nori būti produktyvesnės ir pelningesnės, tai reiškia, kad kiekvienas darbdavys turėtų stengtis turėti laimingus ir įsitraukusius darbuotojus.

Vis didėjantis darbuotojų įsitraukimo ir sąsajos su pelningumu tyrimas yra nepaneigiamas – laimingi darbuotojai reiškia geresnį produktyvumą ir didesnį pelną. Nesvarbu, ar mes žiūrime į pradedančius verslus, ar į dideles, įsitvirtinusias įmones, tas pats pasakytina: žmonės yra produktyvesni ir kūrybiškesni, kai turi daugiau teigiamų emocijų.

Teigiami ir laimingi žmonės ne tik dažniau tą pačią dieną sugalvoja naują idėją ar išspręs sudėtingą problemą, bet ir tai padarys kitą dieną.

Sukurti laimingų žmonių darbo vietą nėra taip sunku, kaip galėtumėte pagalvoti. Ir tai nėra apie atlyginimų didinimą.

Iš tikrųjų tyrimai patvirtina, kad atlyginimas niekada nėra pagrindinė priežastis, dėl kurios žmonės palieka darbą – jie pirmiausia palieka darbą, nes jaučiasi nepakankamai įvertinti arba nevertinami. Jie mano, kad jų indėlis nėra vertinamas.

Tai nereiškia, kad tinkamas atlyginimas nėra svarbus pripažinimo komponentas – taip yra. Tai tik ne pats svarbiausias komponentas.

Čia yra 10 dalykų, kuriuos galite padaryti nedelsdami, kad pakeistumėte savo darbuotojų laimės lygį ir pagerintumėte savo apatinę liniją.

1. PASITIKĖJIMAS

Maslow žmogaus poreikių hierarchijoje pasitikėjimas yra pamatas. Piramidės viršūnėje yra savybės, susijusios su įsitraukimu: savirealizacija, kūrybiškumas ir problemų sprendimas.

Atotrūkio tarp šių lygių panaikinimas yra raktas į sėkmingus ir laimingus darbuotojus.

Kai darbuotojai jaučia, kad jiems patikima atlikti savo darbo funkcijas, jie turi laisvę ir pasitikėjimą kūrybiškai užsiimti ir dalyvauti sprendžiant problemas, o tai savo ruožtu sukuria vertės jausmą, maksimaliai padidindami jų indėlį.

Tiesiog įsitikinkite, kad įvykdote visus jiems duotus pažadus. Neįvykdyti pažadai pašalins visus pasitikėjimo jausmus!

2. NUOLATINIO GRĮŽIMO PATEIKIMAS

Daugelis žmonių nori žinoti, kad jiems viskas gerai, arba bent jau žinoti, kaip jie gali tobulėti, kad būtų kuo geresni.

Pateikdami nuoseklų grįžtamąjį ryšį, darbuotojai ir vadovai gali bendrauti, o nauda sklinda abiem kryptimis – darbuotojai geriau supranta, kur jiems sekasi ir į ką reikia daugiau dėmesio; vadovai įžvalgos apie biuro dinamiką ir kasdienį darbo srautą.

Tačiau grįžtamasis ryšys yra veiksmingas tik tada, kai jis teikiamas objektyviai ir teisingai, ir turėtų būti traktuojamas kaip nurodymas, o ne baudimas ar baudimas.

3. GERBTI SAVO DARBUOTOJUS

Nauji tyrimai rodo, kad bendra gyvenimo laimė yra labiau susijusi su tuo, kiek jus gerbia ir žavisi aplinkiniai, o ne su statusu, atsirandančiu iš to, kiek pinigų paslėpėte savo banko sąskaitoje.

Itin svarbi darbuotojų įsitraukimo skatinimo dalis yra unikalių įgūdžių ir savybių, kurias žmogus pateikia ant stalo, pripažinimas ir panaudojimas.

Klemsono universiteto organizacijų psichologas Thomasas Brittas siūlo, kad jei žmonėms nėra suteikiama galimybė panaudoti savo talentų, jų įsitraukimo lygis sumažėja ir įsipareigojimas darbui sumažėja. Pagarba taip pat peržengia darbe paskirtus projektus ir užduotis.

Suprasti ir palaikyti darbuotojo įsipareigojimus už darbo ribų, pavyzdžiui, atsakomybės už rūpestį ar visuomenės aptarnavimo veiklą, padidėja lojalumas ir atsidavimas darbui, kurie abu jums duoda pelną!

4. KARJEROS AUGIMO GALIMYBIŲ PATEIKIMAS

Darbuotojai, kurie yra visiškai įsitraukę ir demonstruoja „nirvaną“, tai yra pasitenkinimas darbu ir iniciatyva, nenorės būti uždaryti į kampą bebrams tomis pačiomis užduotimis kiekvieną dieną. Jei tikrai norite, kad kitais metais ir po metų kažkas būtų produktyvus, prisidedantis prie jūsų komandos, tada karjeros augimo galimybių siūlymas yra tikras būdas tai įgyvendinti.

Kelios idėjos kompensuoja aukštesnį išsilavinimą, dalyvavimo konferencijose finansavimą ir dalyvavimą vidinėse mentorystės programose.

Karjera tobulina darbuotojų įgūdžių rinkinius, kurie dar labiau praturtins jūsų verslą, taip pat praneša darbuotojams, kad jie yra svarbūs komandos nariai, iš kurių tikimasi išmokti naujų ir geresnių būdų pasiekti tikslus ir prieštaravimus.

5. DIDELIO Paveikslėlio pasidalijimas
Jei norite, kad kažkas būtų sapno dalis, pirmiausia turite pasidalinti sapnu su juo.

Žmonės lengviau įsitraukia į užduotį ar projektą, jei žino ir užduoties tikslą, ir indėlį, kurį jų pastangos suteiks didesniam vaizdui. Praleiskite laiką užtikrindami, kad darbuotojai suprastų verslo tikslus ir viziją, ir būsite apdovanoti padidėjusiu įsitraukimu. Tai ne tik apie organizacijos srautų diagramas, konservuotas misijų ataskaitas ir pajamų diagramas.

Žmonės nori suprasti, kaip jų pasiekti tikslai prisideda prie bendros įmonės sėkmės.

6. Aiškių tikslų nustatymas
Psichologai sutinka, kad žmonės stengiasi pasiekti kuo tiksliau ir sunkiau.

Net jei kieno nors darbas reiškia valdiklių išmušimą į surinkimo liniją, jis turėtų žinoti, kiek valdiklių reikia padaryti per dieną ir kokio kokybės tikisi įmonė.

Apibrėžtini tikslai suteikia darbuotojams planą, kaip nustatyti jų pažangą ir nustatyti išteklius, reikalingus tikslams pasiekti.

Dar svarbiau, kad užsibrėžus tikslus, kasdienis darbas įgauna tikslo jausmą.

Laimingesni darbuotojai mano, kad jų darbas yra prasmingas, o tai padidina jų vertės jausmą, o tai, kaip jau sužinojome, pagerina jūsų esmę.

Albertos universiteto mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė, kad žmonės, susitelkę į savo darbo prasmę, 60 proc. Sumažino pravaikštas ir 75 proc. – apyvartos rodiklius – bet kuri įmonė būtų patenkinta!

7. SĖKMĖS PRIPAŽINIMAS

Laimingi ir įsitraukę darbuotojai yra motyvuoti eiti virš ir pareigos. Jie prisiima atsakomybę už savo užduotis ir jaučia pasididžiavimą jas atlikdami pagal savo galimybes. Bet niekas to neliks be teigiamų atsiliepimų. Pripažinkite gerai atliktus darbus ir suteikite kreditą ten, kur priklauso – teigiamų atsiliepimų ciklas užtikrins, kad jūsų laimingas, gerai dirbantis darbuotojas išliktų toks.

Nors daugelis kompanijų siūlo premijas ir paskatas kaip atlyginimo paketo dalį, atlygis už efektyvumą nebūtinai turi būti susijęs su pinigais. Efektyviausias motyvatorius iš visų yra visuomenės pripažinimas – gavėjas turi aukštesnį socialinį statusą, pagyrimo džiaugsmą ir, galbūt, padidintą atsakomybę bei skatinimo galimybes.

Yra daugybė būdų, kaip sukurti galimybes viešai pripažinti aukštus rezultatus jūsų organizacijoje – įtraukite juos į kiekvieną įmonės renginį, turite savo vidinį naujienlaiškį, pristatykite mėnesio darbuotojo apdovanojimą ar tiesiog atlikite „šaukimą“ biuro viduryje!

8. Įsitikinkite, ar turite laiko
(Ir aš nekalbu apie jūsų „iPhone“ esančią programą!)

Neuromokslų tyrimai, nagrinėjantys, kaip mūsų smegenys reaguoja į biuro darbą, nustatė daugybę įgimtų žmogaus norų, kuriuos norime įgyvendinti per darbą, o „biggie“ yra būtinybė susieti. Tiesą sakant, tyrimai parodė, kad šio noro užmegzti ryšį su kitais toje pačioje situacijoje sprendimas yra efektyviausias būdas padidinti darbuotojų atsidavimą įmonei.

Tačiau atsiradus nešiojamiesiems kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams darbuotojai tapo labiau izoliuoti, o el. Laiškai, konferenciniai skambučiai ir tekstiniai pranešimai vis dažniau pakeitė tiesioginį bendravimą.

Be reguliaraus žmonių tarpusavio sąveikos, darbuotojai gali jaustis išstumti tiek iš korporatyvinės tapatybės, tiek iš platesnio vaizdo ir kartais net pamiršti savo tikslą. Jei norite, kad jūsų darbuotojai būtų visapusiškai įsitraukę, turite rodyti kelią – mes tai vadinome vadyba vaikščiodami!

9. ATVIROS KOMUNIKACIJOS PRAKTIKA

Mes visi turime vadybininką, kuriam būtume nuėję per degančias anglis … ne Anthony Robbinso seminaro metu! Skirtumas tarp vidutinio lygio vadovo ir efektyvaus dažnai susijęs su bendravimu.

Tiksliau, skaidrumo trūkumas iš viršaus į apačią dažnai yra problemos esmė, tačiau atsakomybė už efektyvų bendravimą ne tenka tik vyriausiųjų vadovų pečiams.

Verslo tyrimai ne kartą pabrėžia kritinį vidurinių vadovų vaidmenį kuriant atvirą ir sąžiningą ryšį su darbuotojais. Tai nėra tik klaidžiojimas po įmonės linijos dygimą – darbuotojai gali už 1,6 km pastebėti tikrumo trūkumą!

Nebijokite pateikti klausimų, pateikti informacijos ir būti kuo tiesmukiškesniu ir aiškesniu, ką galima išspręsti. Trumpai tariant, geras bendravimas tampa darbuotojų įsitraukimo esme.

10. SIŪLOMA Lanksčių darbo variantų

XX a. 9–5 biurų kultūra mirė ir nebeliko, o viešojoje erdvėje vis labiau suprantama, kaip svarbu išlaikyti tam tikrą darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Žinoma, mes vis dar tikimės, kad žmonės praleis per 40 valandų ir laikysis projekto terminų, tačiau norint tai padaryti, jų nereikia pririšti prie kėdės prie stalo.

Mobilieji įrenginiai ir „WiFi“ tinklai suteikia darbuotojams galimybę atlikti darbą praktiškai bet kurioje vietoje, o žmonėms suteikiamos galimybės atlikti darbą net tada, kai jų nematyti biure – tai dar vienas būdas parodyti pagarbą ir sukurti pasitikėjimą – tiek vertingos darbuotojų laimės, tiek patobulintos savybės. produktyvumas.

„Fortune 100“ kompanijos, kurios perėjo prie lankstaus darbo modelio, leidžiančio dalyvaujantiems darbuotojams nustatyti savo tvarkaraščius, jei jų darbas yra nuosekliai baigtas laiku, praneša apie produktyvumo padidėjimą maždaug nuo 30% iki stulbinančio 60%!

Lanksčios darbo galimybės apima viską, pradedant nuotoliniu darbu, baigiant suspaustomis darbo savaitėmis, ir ilgesnį atostogų laiką šeimos ar bendruomenės įsipareigojimams vykdyti.

Ar jūsų organizacija daro ką nors iš šių? Visi 10 – puiku! Vis dėlto, jei neatliksite visų, praleisite pelną ir produktyvumą.

Leave a Reply