Smulkaus verslo rinkodaros strategijos idėjos 20+
Patarimai | Verslo plėtra | Verslo Partneriai Lt

Smulkaus verslo rinkodaros strategijos idėjos 20+

Vietos įmonėms ne mažiau svarbu, kad potencialiems klientams būtų lengvai prieinama svarbi ir atnaujinta informacija.

Jei esate smulkaus verslo savininkas, turintis mažai internetinės rinkodaros patirties, visa tai jums gali skambėti kaip užsienio kalba. Nebijokite – mes patirsime, ką reiškia visi šie žodžiai, ir kodėl jums jie turėtų rūpėti!

Šiame įraše mes padėsime jums sukurti ir optimizuoti rinkodaros strategiją, naudodamiesi atvykstamąja rinkodara, nustatydami jus pritraukti naujų klientų ir galiausiai išplėsti savo verslą.

Marketingo užduotis yra didinti prekės ženklo žinomumą ir kurti kvalifikuotų potencialių klientų, kurie virsta pardavimais, planą. Vykdant mažą verslą, prekinio ženklo viešinimas gali būti sudėtingas dėl mažesnio matomumo ir išteklių trūkumo (pvz., Biudžeto ar laiko). Tačiau yra pagrindinių strategijų, kurios gali padėti išplėsti jūsų smulkaus verslo rinkodaros pastangas.

Nesvarbu, ar jūs kovojate su biudžetu, ar laiko apribojimais, kuriuos lemia mažesnė komanda, ar net nesusivaldymu, jūsų verslui tinkamas rinkodaros planas gali suteikti patarimų skalėje.

Smulkiojo verslo rinkodaros strategijos

Šios strategijos yra esminės, nes jūs generuojate supratimą ir pajamas savo organizacijai:

1. Pažink savo auditoriją.

Pagrindinė klaida yra manymas, kad „bet kas“ yra jūsų pirkėjas. Didesnės įmonės gali pritraukti plačią rinką, tačiau jos sako, kad „turtai yra nišose“ ne veltui. Niša yra ta vieta, kur jūs turėsite daugiausia svertų kaip smulkus verslas. Norėdami sukurti nišą ir pritraukti pirkėjus nišoje, turite suprasti jų skausmus, problemas, iššaukiančius įvykius ir prioritetus.

Kas juos verčia priimti pirkimo sprendimą? Kaip atrodo, jei jiems pasiseks? Šių dalykų žinojimas padės sukurti žinučių siuntimą, kuris skambėtų ir būtų įtikinamas jūsų sprendimo atvejis.

Pradėkite galvodami apie esamus klientus ir su kuo norėtumėte dirbti. Tada sukurkite pirkėjo asmenį, kad galėtumėte pradėti patekti į savo idealaus kliento galvą.

2. Pabrėžkite savo vertės pasiūlymą.

Jei nėra skirtumo tarp jūsų ir jūsų konkurencijos, nėra jokios priežasties, kodėl pirkėjas būtų priverstas dirbti su jumis. Jūsų vertės pasiūlymas yra tai, kas jus išskirs iš kitų jūsų erdvėje ir sudarys jūsų perspektyvos mintis, kad jūs esate paslaugų teikėjas. Ką jūs darote geriau nei kas nors šioje srityje? Tai perteikiant yra įtikinamas argumentas.

Stebėkite vienetinius tikslus ir uždavinius.

Verslo Partneriai Lt

3. Nurodykite, kur bus didžiausias poveikis.

Kur yra didžiausia akloji jūsų rinkodaros vieta, draudžianti jūsų augimą? Nustatykite veiklos tikslą aplink tą vieną pagrindinę sritį ir sutelkite savo išteklius į veiklą ir taktiką, kuri pasieks tą vieną veiklos tikslą. Galite labiau išplėsti savo pastangas arba nukreipti kitas iniciatyvas, kai pasieksite daugiau pažangos siekiant šio vienintelio tikslo.

4. Pasinaudokite trumpalaikiais veiksmams.

Pradėk skrupulingai. Kai keičiate mastą, labai svarbu anksčiau pamatyti IG. Tai suteiks jums impulsą ir pinigų srautus, kuriuos galėsite panaudoti didesnių projektų, ilgalaikių vaidmenų ir tvaresnio augimo modelių link.

Taktika, kuriai sukurti reikia laiko (pvz., SEO), prastai tinka jūsų pagrindinėms iniciatyvoms, nes nematysite grąžos pakankamai greitai pagal savo skonį. Jei turite pakankamai išteklių ten pradėti, puiku, bet nedėkite visų kiaušinių į tą krepšį.

Jei turite įrodymų, kad žmonės kreipiasi į „Google“, norėdami pirkti jūsų konkretų sprendimą, galite pastebėti, kad mokami skelbimai jums suteiks tą trumpalaikę IG.

Padarykite dvigubą informaciją apie tai, kas veikia.
Kai pradėsite savo iniciatyvas ir eksperimentuosite su keliais dalykais, atkreipkite dėmesį į duomenis. Tai gali jus informuoti apie tai, kas veikia. Skirstant mastą, patartina dvigubai sumažinti patikrintus pajamų gavimo metodus.

5. Supraskite esamų klientų galią.

Naujo kliento įsigijimas kainuoja vidutiniškai penkis kartus daugiau nei uždaryti esamą. Tai reiškia, kad neturėtumėte nutraukti rinkodaros, kai jie įsigys pirkinį.

Nurodykite pakartotinio pirkimo, perpardavimo ir kryžminio pardavimo galimybes. Kadangi jūsų esami klientai jau nusipirko, jie jau jus žino, patinka ir pasitiki jumis. Jei suteikėte geros patirties, davėte jiems priežastį vėl pradėti verslą su jumis, jei tik kiltų poreikis.

Net jei poreikis nekyla (tais atvejais, kai tai yra vienas pirkimas be jokių galimybių parduoti), vis tiek turėtumėte pradžiuginti savo klientus.

„Žodžiu iš lūpų į lūpas“ yra galinga (ir nemokama) reklaminė priemonė.

Verslo Partneriai Lt

7. Naudokite nemokamas reklamines priemones.

Kalbant apie nemokamus reklaminius įrankius, svarbu pažymėti, kad kadangi jūs įsipareigojote siekti riboto tikslo ir apimties, nereikia didinti savo pridėtinių lėšų programėlėmis. Jei įmanoma, naudokite nemokamus reklaminius įrankius ir įsipareigokite mokėti tik tada, jei žinote, kad jie smarkiai pagerins esamas operacijas ar našumą. Štai naudingas rinkodaros įrankių sąrašas (kai kurie nemokami ir mokami).

  • Sukurkite svetainę, kad turėtumėte savo buvimą internete.
  • Apsvarstykite tinklaraščių kūrimą, kad pritrauktumėte savo svetainės perspektyvų.
  • Reklamuokitės socialiniuose tinkluose.
  • Investuokite į skelbimus.
  • Įsitikinkite, kad kaupiate žiniatinklio potencialių klientų informaciją.
  • Norėdami palaikyti potencialius klientus, naudokite el. pašto rinkodarą.
  • Tvarkykite santykius su CRM.
  • Pasilenkite į žodį kaip reklamos kanalą.
  1. Sukurkite svetainę, kad turėtumėte savo buvimą internete.
    Profesionaliai atrodančios svetainės turėjimas yra vienas svarbiausių turtų, kurį sukursite savo smulkiajam verslui. Čia parodysite, kas esate, ką siūlote, kur esate ir kaip potencialus klientas gali susisiekti su jumis.

Tai kanalas, kurį visada turėsite (skirtingai nuo kitų platformų, kurie gali pakeisti politiką arba pereiti į stilių), ir jis gali generuoti natūralų srautą, be to, yra vieta, kur siųsti srautą iš reklamos ir kitų rinkodaros iniciatyvų.

Jūsų svetainė taip pat nėra tik paprasta brošiūra. Jūs galite paversti jį 24–7 pardavėju, suprasdami, kaip konvertuoti srautą ir paversti juos potencialiais klientais (daugiau apie tai vėliau).

Verslo Partneriai Lt
Skirkite laiko turinio kūrimui, neturite tam laiko, tuomet raskite partnerių.
  1. Apsvarstykite tinklaraščių kūrimą, kad pritrauktumėte savo svetainės perspektyvų.
    Tinklaraščiai yra puikus būdas gauti natūralų srautą, ypač tiems klientams, kurie dar nepriėmė sprendimo dėl pirkimo. Be to, tai gali įtikinti jūsų erdvę ir padėti jus kaip žinių lyderį.

Norėdami sukurti tinklaraštį, galite naudoti nebrangų ar nemokamą svetainės įrankį, kad sukurtumėte nemokamą svetainę ir naudotumėte vieną iš jų šablonų. Net jei skelbsite tik kartą per savaitę, tai pagerins jūsų svetainės matomumą internete ir padės mokyti potencialius klientus, kodėl jie turėtų pasitikėti jūsų įmone. Jei planuojate patys rašyti savo įrašus, peržiūrėkite patarimus ir galite kreiptis konsultacijos dėl pradedančiųjų rašymo vadovą. Verslo Partneriai Lt rekomenduoja Herophy agentūrą.

Pradėję rašyti, prie savo įrašų galite pridėti raginimą veikti, kad lankytojai užsiprenumeruotų jūsų tinklaraštį ir gautų el. laiškus. Tai puikus būdas pradėti rinkti potencialius klientus ir pasiūlyti potencialiems klientams būdą gauti informaciją, jei jos nėra pasirengęs dar ką nors iš jūsų pirkti.

3. Reklamuokitės socialiniuose tinkluose.

Socialinė žiniasklaida gali atrodyti, kad tai tiesiog įdomi platforma žmonėms bendrauti ir bendrauti, tačiau iš tikrųjų tai galinga verslo priemonė. Socialinė žiniasklaida gali padėti padidinti srautą, pagerinti paieškos sistemų reitingą ir užmegzti ryšį su potencialiais klientais. Kodėl nenorite būti matomas ten, kur laiką leidžia jūsų potencialūs klientai?

  1. Investuokite į skelbimus.
    Natūraliam srautui sukurti reikia šiek tiek laiko, o kaip smulkus verslas norite investuoti į trumpalaikius žaidimus. „Pay-to-play“ taktika, nukreipta į pirkėjus, turinčius didelių ketinimų, puikiai tinka trumpalaikiams laimėjimams, norint pradėti kitus tikslus.

„Google Ads“ yra tobula, jei žinote, kad jūsų tikslinė auditorija internete ieško jūsų produkto ar sprendimo. Jei jų nėra, galite apsvarstyti socialinės žiniasklaidos skelbimus. Žmonės socialiniuose tinkluose turi mažiau pirkimo ketinimų, tačiau turėdami tikslinių skelbimų ir pakankamai parodymų, sulauksite savo auditorijos susidomėjimo.

  1. Įsitikinkite, kad kaupiate žiniatinklio potencialių klientų informaciją.
    Mes daug kalbėjome apie matomumą ir srautą, tačiau dar neaptarėme, kaip tai padės padidinti pajamas. Vienas paprastas būdas pradėti generuoti potencialius klientus iš jūsų svetainės yra įdiegti konversijos įrankį.

Paprasta, nemokama parinktis yra „HubSpot Marketing Free“. Naudodami šį įrankį prie savo svetainės pridėkite iššokantį valdiklį, galite pradėti rinkti potencialių klientų el. pašto adresus. Iš ten galite išsiųsti akcijas ir pasiūlymus ir paversti juos mokančiais klientais. Taip pat galite įdiegti bet kurį iš šių kitų begalės konversijos įrankių, kurie padės optimizuoti savo svetainę ir naudoti ją pritraukiant potencialių klientų.

  1. Norėdami palaikyti potencialius klientus, naudokite el. pašto rinkodarą.
    Tai, kad svetainės srautą pavertėte potencialiais klientais, dar nereiškia, kad šie potencialūs klientai yra pasirengę pirkti. Svarbu nepamiršti ir priartinti juos prie pirkimo sprendimo.

El. pašto rinkodara yra svarbi rinkodaros įrankių dalis. Tiesą sakant, 73 procentai nori, kad įmonės praneštų elektroniniu paštu.

Ši strategija yra lengvas, nemokamas ir keičiamo dydžio būdas bendrauti tiek su naujais, tiek su esamais klientais.

Kai turėsite savo el. Pašto rinkodaros įrankį (daugelis jų yra nebrangūs ar net nemokami), išbandykite naujienlaiškių (su savo naujais tinklaraščio įrašais) el. laiškus ir kitas reklamas į savo duomenų bazę. Mes žinome, kad mažų įmonių savininkai neturi daug laisvo laiko, skirto skaitmeninei rinkodarai, todėl apsvarstykite galimybę naudoti rinkodaros automatizavimą, kad šis procesas būtų dar lengvesnis. Geriausia, konsultuotis pas ekspertus.

Verslo Partneriai Lt gali Jums padėti
  1. Valdykite santykius su CRM.
    El. Pašto rinkodara geriausiai veikia, kai siunčiate suasmenintus, tikslinius el. laiškus. Tai prasideda nuo klientų duomenų bazės arba santykių su klientais valdymo (CRM) sistemos.

CRM saugo informaciją apie potencialius klientus, potencialius klientus ir klientus, kad galėtumėte sekti klientų sąveiką ir efektyviau nustatyti pardavimo galimybes.

„HubSpot“ turi vieną iš geriausių CRM (ir, kas geriausia, tai visiškai nemokama).

Verslo Partneriai Lt
  1. Pasilenkite į žodį kaip reklamos kanalą.
    Kaip minėta anksčiau, klientų džiuginimas gali turėti didelę įtaką jūsų verslui, visų pirma pakartotinių pirkimų ir iš lūpų į lūpas. Jei suteiksite puikią patirtį, jūsų klientai bus labiau linkę rašyti atsiliepimus, duoti atsiliepimus ir papasakoti apie jus savo draugams.

Štai kodėl verta įvertinti klientų pasitenkinimą ir skatinti klientus skleisti žinią.

Rinkodaros patarimai smulkioms įmonėms

  1. Nustatykite savo prekės ženklo tapatybę.
  2. Nurodykite savo pirkėjo asmenį (segmentą).
  3. Sukurkite logotipą ir kitą turinį (aprašymą, šūkį).
  4. Sukurkite savo svetainę naudodami TVS šabloną.
  5. Stebėkite savo svetainę naudodami analizės įrankius.
  6. Dėl žiniatinklio dizaino pagalbos kreipkitės į agentūras ir laisvai samdomus darbuotojus.
  7. Padidinkite savo „Google“ reitingą naudodami SEO.
  8. Tyrinėkite raktinių žodžių galimybes.
  9. Optimizuokite savo svetainę mobiliesiems įrenginiams.
  10. Rašykite optimizuotus tinklaraščio įrašus.
  11. Eksperimentuokite su nuotraukų ir vaizdo įrašų turiniu.
  12. Pasamdykite laisvai samdomą darbuotoją, kuris padės jums išplėsti savo turinį.
  13. Paleiskite verslo puslapius „Facebook“ ir „Yelp“ (jeigu tai pritaikyta užsienio rinkai).
  14. Sukurkite savo socialinės žiniasklaidos strategiją.
  15. Klientų aptarnavimui naudokite socialinius tinklus.
  16. Kurkite įdomius nukreipimo puslapius.
  17. Suplanuokite el. pašto rinkodaros strategiją.
  18. Siūlykite kuponus naujienlaiškiuose arba nukreipimo puslapiuose.
  19. Pasidalykite savo platinimo kanalais savo svetainėje.
  20. Siūlykite nemokamą internetinį seminarą.
  21. Apsvarstykite „PPC Advertising“.
  22. Reklamuokitės socialiniuose tinkluose.
  23. Išbandykite bendrą rinkodarą.
  24. Parengti „eiti į rinką“ strategiją.
  25. Skatinkite laimingus klientus pasidalinti savo patirtimi.
  26. Išbandykite rinkodaros eksperimentus.
  1. Nustatykite savo prekės ženklo tapatybę.
    Turėdami nuoseklų prekės ženklo identitetą savo verslui reklamuoti, atrodysite profesionalesni ir galėsite pritraukti naujų klientų. Remiantis „Facebook“ atliktu tyrimu, 77% žmonių yra ištikimi prekės ženklams.

Jeffas Bezosas, „Amazon“ įkūrėjas, apibūdino įmonės prekės ženklą kaip „ką kiti žmonės sako apie jus, kai jūsų nėra kambaryje“.

Kitaip tariant, jūsų prekės ženklas yra jausmai ir emocijos, kuriuos patiria žmonės, išgirdę jūsų įmonės pavadinimą. Tai yra jūsų prekės ženklo pavadinimo, logotipo, estetikos ir viso turto dizaino derinys.

  1. Nurodykite savo pirkėjo asmenį.
    Kai įsivaizduojate klientą, ieškantį jūsų produkto ar paslaugos, kokie jie yra? Kokie yra jų skausmo taškai? Koks jų darbas? Sukūrę pirkėjo asmenybę, pasakojančią apie jūsų idealų klientą, galite sukurti jiems optimizuotą svetainę.

Sužinodami daugiau apie tikslinį klientą sukurdami pirkėjo asmenį, galite geriau išsiaiškinti, kokio tipo daiktų jie gali ieškoti, kad galėtumėte įtraukti šiuos terminus į savo svetainę.

  1. Sukurkite logotipą ir kitą turinį.
    Norėdami pradėti skleisti kūrybiškas sultis, apsvarstykite savo spalvų schemą ir peržiūrėkite paletes naudodami „Adobe Color“ arba „Coolors“. Galite susikurti patys arba ieškoti iš anksto parengtų ar pritaikytų spalvų paletėse.

Norėdami sukurti logotipą, rekomenduočiau apsilankyti „Upwork“ ir „Freelancer“ arba susisiekti su rinkodaros agentūra. Yra nemokamų ir pigesnių variantų kuriant savo logotipą internete, nors pasitelkę laisvai samdomą vertėją ar agentūrą galite gauti aukštesnės kokybės produktą ir susisiekti su dizaineriu, kuris gali pakeisti ir atnaujinti jūsų prekės ženklo turtą, kai jūsų įmonė auga.

  1. Sukurkite savo svetainę naudodami TVS šabloną.
    Jei esate pakankamai technologijas išmanantis smulkaus verslo savininkas, tikriausiai norėsite sukurti savo svetainę. Jei nuspręsite tai padaryti, galite tai padaryti naudodami TVS (turinio valdymo sistemą).

Verslo Partneriai Lt rekomenduoja: WordPress Turinio Valdymo Sistemą

Daugelis TVS siūlo iš anksto paruoštus jūsų svetainės šablonus, kuriuos galite nemokamai gauti arba įsigyti, tada pritaikykite savo prekės ženklui (prie prekės ženklo mes prisijungsime vėliau). Yra keletas nebrangių ir netgi nemokamų variantų įvairiems įgūdžių lygiams – nuo pradedančiųjų iki pat pažengusių.

Sukūrę savo svetainę, dauguma TVS platformų siūlo papildinius, kurie padės optimizuoti turinį paieškai (ieškokite SEO papildinių). Tai padės jums geriau įsitraukti į „Google“ – kurį mes šiek tiek išsamiau aptarsime.

  1. Stebėkite savo svetainę naudodami analizės įrankius.
    Jei dar niekada nesukūrėte svetainės ir techniniai elementai jums visiškai nepatinka, yra daugybė nemokamų įrankių ir paslaugų, kurios padės jums pradėti. Kurdami savo svetainę įsitikinkite, kad įdiegėte „Google Analytics“ arba „HubSpot Marketing Free“ (abu jie yra nemokami produktai), kad galėtumėte lengvai stebėti, kas žiūri į jūsų svetainę.
  2. Dėl interneto dizaino pagalbos kreipkitės į agentūras ar laisvai samdomus darbuotojus.
    Jei nesate techninės pusės ir norite, kad svetainė būtų sukurta jūsų smulkiajam verslui, galite pasitelkti laisvai samdomą vertėją arba rinkodaros agentūrą, kuri specializuojasi interneto svetainių kūrime. Tai puiki galimybė įmonėms, kurios jau turi svetainę, tačiau reikia ją atnaujinti ir atnaujinti SEO (paieškos sistemų optimizavimas), kad padėtų pagerinti jūsų „Google“ reitingą.

Norėdami rasti laisvai samdomą vertėją ar rinkodaros konsultantą savo srityje, galite naudoti „Upwork“ (filtravimas pagal dizainą / kūrybą), „Codeable“ („WordPress“ ekspertams) arba „Freelancer“. Norėdami rasti rinkodaros agentūrą, pabandykite ieškoti „HubSpot“ agentūros partnerių katalogo. Visi „HubSpot“ partneriai yra SEO ekspertai ir padės jums patekti į paieškos sistemas ir juos rasti internete.

  1. Padidinkite savo „Google“ reitingą naudodami SEO.
    Jei jau turite verslą, ar kada nors ieškojote savęs ar savo produkto / paslaugos internete? Jei taip, ar pagalvojote: „Kodėl mano svetainė nerodoma„ Google “?“ Jei taip, tikriausiai pagalvojote: „Kaip man patekti į„ Google “? arba „Kaip pagerinti„ Google “reitingą?“

Rašykite Verslo Partneriai Lt ir Jums bus atsakyta į visus Jūsų klausimus.

Yra daugybė veiksnių, lemiančių, kodėl tam tikra svetainė ar puslapis rodomas viršutinėse „Google“ (ar kitos paieškos sistemos) paieškos sistemos rezultatų (SERP) vietose. „Backlinko“ pateikia keletą svarbiausių „Google“ veiksnių, tarp kurių yra atitinkamų raktinių žodžių turėjimas (ir jų išdėstymas jūsų svetainėje), turinio ilgis, aukštos kokybės turinys, jūsų puslapio įkėlimo greitis, kaip dažnai skelbiate turinį ir dar daugiau.

Kai viskas baigsis, „Google“ iš esmės bando rasti geriausią turinį, kurį pateikti ieškančiam asmeniui. Pavyzdžiui, jei ieškau geriausio salono esančiame mieste, man nebūtų naudinga rasti uždaryto salono tinklalapį tame mieste. Tačiau man būtų naudinga rasti savo rajone saloną su puikiais atsiliepimais, lengvai naršoma svetaine ir lengvai pasiekiama kontaktine informacija. „Google“ visada nori pateikti svarbiausią, aukščiausios kokybės turinį.

Norėdami užimti aukštesnę vietą „Google“, galite pasinaudoti SEO ar paieškos sistemų optimizavimo galimybėmis. Norėdami pradėti mokytis visko, ką reikia žinoti apie šią jėgos rinkodaros taktiką, peržiūrėti galite daugybe informacinių šaltinių apie tai.

„HubSpot“ paaiškina SEO kaip „metodus, kurie padeda jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą natūralios paieškos rezultatuose, todėl jūsų svetainė tampa labiau matoma žmonėms, kurie ieško jūsų prekės ženklo, produkto ar paslaugos per paieškos sistemas, tokias kaip„ Google “,„ Bing “ir„ Yahoo “. Kitaip tariant, tai yra pagrindinė svetainės ir tinklaraščio įrašų struktūrizavimo koncepcija, kad jie būtų geriausios formos, kad būtų rodomi pirmieji paieškos sistemose.

SEO strategija paprastai susideda iš kelių dalykų. Tai apima pirkėjo asmens tyrimus, raktinių žodžių tyrimus ir SEO tyrimus. Šios trys sritys gali padėti sužinoti, kaip jūsų tikslinė rinka ieško internete, ir padėti savo verslą atrasti tinkamiems žmonėms.

Verslo Partneriai Lt ir Herophy rinkodaros agentūra gali Jums padėti / nuotrauka Pixabay
  1. Tyrimo raktinių žodžių galimybės.
    Raktinių žodžių tyrimas yra pirkėjo asmens tyrimo pratęsimas. Galite naudoti sukurtas asmenybes, norėdami ieškoti geriausių savo prekės ženklo raktinių žodžių, tada naudokite įrankį, pvz., „KW Finder“, norėdami rasti susijusių raktinių žodžių savo tikslinei auditorijai.

Tada galite atlikti keletą SEO tyrimų ir optimizavimo. Čia tuos raktinius žodžius pridedate tinkamose savo svetainės vietose, pvz., Meta aprašyme, puslapių pavadinimuose ir H1 žymose.

  1. Optimizuokite savo svetainę mobiliesiems įrenginiams.
    Dauguma „Google“ paieškų atliekamos mobiliuosiuose įrenginiuose, todėl svarbu turėti svetainę, kuri atrodytų švari ir lengvai naršoma, kai kas nors ją įves savo išmaniajame telefone. Svetainė mobiliesiems taip pat gali būti naudinga SEO, nes paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, skelbia, kad apdovanos jus aukštesniu reitingu, jei turite svetainę mobiliesiems.

Norėdami sukurti svetainę, kuri gerai atrodo mobiliajame telefone, nebūtinai turite būti technologijų ekspertas. Tiesą sakant, dauguma TVS platformų jau siūlo mobiliesiems optimizuotus šablonus.

Rašykite optimizuotus tinklaraščio įrašus.

Turinys ir tinklaraščių rašymas yra nepaprastai svarbūs vertinant jūsų paieškos sistemas. Kuo dažniau norimi raktiniai žodžiai bus rodomi kokybiškame ir naudingame turinyje, tuo didesnė tikimybė, kad pasirodysite paieškos rezultatuose. Tinklaraštis yra puikus būdas tapti savo temos, produkto ar paslaugos autoritetu. „HubSpot“ didžiausią srautą sudaro mūsų tinklaraščio ir turinio rinkodaros kampanijos.

Įsitikinkite, kad rašote atsižvelgdami į SEO – naudokite šį tinklaraščių kūrėjų SEO kontrolinį sąrašą arba „WordPress“ papildinį, pvz., „Yoast“.

Eksperimentuokite su nuotraukų ir vaizdo įrašų turiniu.

„HubSpot Research“ duomenimis, daugiau nei 50% vartotojų nori pamatyti prekės ženklų vaizdo įrašus. Be to, dauguma socialinės žiniasklaidos programų, pvz., „Facebook“ ir „Instagram“, naudoja daugiau vizualinių išdėstymų. Norint neatsilikti nuo šių tendencijų, patartina sukurti keletą rinkodaros vaizdo įrašų.

Pasamdykite laisvai samdomą darbuotoją, kuris padės jums išplėsti turinį.
Jei jums reikia pagalbos kuriant įprastus tinklaraščius ar reklaminį turinį, apsvarstykite galimybę samdyti laisvai samdomą darbuotoją, o ne investuoti į visą darbo dieną. Išbandykite „Upwork“ laisvai samdomam tinklaraštininkui, videografui ar fotografui. Taip pat galėtumėte pasamdyti rinkodaros agentūrą didesniam projektui.

Paleiskite verslo puslapius „Facebook“ ir „Yelp“, bei kituose socialiniuose tinklapiuose, kur galite gauti daug atsiliepimų.
Jei jūsų verslas orientuotas į vietinę vietovę, jums svarbiausios paskyros yra „Facebook“, „Yelp“ ir „Google“ verslo funkcija. Turėdami aukštus atsiliepimus pagerinate savo autoritetą internete ir padedate reitinguoti paiešką. Galite nemokamai pareikšti savo įmonę su aprašymu daugelyje svetainių, pritaikyti savo profilį ir pridėti nuotraukų bei pradėti prašyti atsiliepimų.

Tas pats pasakytina ir apie „Google“ verslo puslapio registravimą. Galite užregistruoti savo verslą „Google“ (nemokamai) ir pridėti nuotraukų. (Jei kada nors ieškojote savo įmonės „Google“ žemėlapiuose ir nusivylėte jos nematę, tai dar nesate to pareiškę!)

„Facebook“ galite sukurti „Facebook“ verslo puslapį, kad žmonės galėtų rasti jūsų vietą ir valandas, vei visą reikiamą informaciją.

Bet kuriam verslui turėdami naujausias socialinės žiniasklaidos paskyras, galėsite rasti ir susidomėti perspektyvomis. Sukurkite „Twitter“ paskyrą savo verslui, „Facebook“ puslapį verslui, sužinokite, kaip naudoti „Instagram“ verslui, sukurkite „Pinterest“ puslapį savo verslui (jei aktualu) ir naudokite juos kaip būdą atrasti naujus klientus. Taip pat galite išbandyti savo jėgas naudodami „Snapchat“ verslui, jei jau esate įvaldę pagrindus.

  1. Sukurkite savo socialinės žiniasklaidos strategiją.
    Nors „Facebook“ ir „Yelp“ bus puikios vietos paieškų ir apžvalgų priemonės, tokios platformos kaip „Instagram“, „Pinterest“ ir „Twitter“ suteiks dar daugiau galimybių dalytis savo įrašais, turiniu ir reklamomis.

Jei jūsų klientai gali įsigyti jūsų produktų ar paslaugų internetu, šios platformos taip pat suteiks jiems kitą būdą jus rasti.

  1. Klientų aptarnavimui naudokite socialinę žiniasklaidą.
    Kai būsite pasirinktose platformose, būtinai atsakykite į klientų ar stebėtojų klausimus, kai jie jų užduos rašydami komentarus ar tiesioginius pranešimus. Tai leis jūsų įmonei atrodyti jautriai ir patikimai. Štai keletas puikių pavyzdžių, kaip prekės ženklai naudojo „Twitter“ klientų aptarnavimui.

Jei turite galimybių apsvarstyti galimybę samdyti socialinės žiniasklaidos vadybininką, turintį bendruomenės valdymo patirties. Be to, kad turinys skelbiamas reguliariai, bendruomenės valdytojai turi atsakyti į pasekėjų klausimus ar rūpesčius. Suinteresuotas? Ką tik paskelbėme vadovą, kaip reikia būti puikiu socialinės žiniasklaidos bendruomenės valdytoju.

Kurkite įdomius nukreipimo puslapius.

Nukreipimo puslapis potencialiems klientams siūlo nemokamą šaltinį mainais už trumpos kontaktinės informacijos formos užpildymą. Gavę šaltinį, jūsų įmonė gali būti dar labiau patenkinta ir labiau suinteresuota pirkti visą produktą.

Kadangi nukreipimo puslapiai padidina klientų konversijos galimybes, norite, kad jūsų atrodytų viliojančiai. Norėdami pradėti, perskaitykite šį nukreipimo puslapio vadovą, kad sužinotumėte daugiau apie tai, kas daro šią strategiją sėkmingą. Tada patikrinkite nemokamus ir profesionaliai sukurtus šablonus.

Suplanuokite el. pašto rinkodaros strategiją.

Pradėję kurti įprastą turinį ir kurdami nukreipimo puslapius, norėsite jais pasidalinti su potencialiais klientais, kuriems labiausiai rūpi sužinoti daugiau apie jūsų produktą. Dėl šios priežasties siūlome sukurti el. pašto rinkodaros strategiją.

Nors norite būti atsargūs ir neužbombarduoti tų, kurie prisijungia prie jūsų el. pašto sąrašo, per daug el. laiškų, bet norite išsiųsti tiek, kad jūsų perspektyvos būtų informuotos ir suinteresuotos. Štai kaip pagerėjo metrika, kai supaprastinome el. pašto rinkodaros strategiją.

Jei dar niekada nesiuntėte įprastų naujienlaiškių, galite naudoti „HubSpot“ ar daugybę kitų prieinamų įrankių, kad sukurtumėte ir išsiųstumėte el. laišką su profesionaliai sukurtu šablonu. Daugelis el. pašto įrankių taip pat siūlo pagrindinę analizę, leidžiančią stebėti atidarymo ir paspaudimų rodiklius.

Siūlykite kuponus naujienlaiškiuose arba nukreipimo puslapiuose.
Kupono įdėjimas į rinkodaros el. Laiškus gali pritraukti ir pradžiuginti jūsų auditoriją. Įsigiję produktą ar paslaugą su nuolaida, jie taip pat gali būti pasirengę mokėti už visą kainą. Jei turite prenumeratos paslaugą, taip pat gali būti naudinga pasiūlyti potencialiems klientams nemokamos bandomosios versijos kodą, kad jie galėtų jį išbandyti.

Pasidalykite savo platinimo kanalais savo svetainėje.

Kai turėsite keletą socialinės žiniasklaidos paskyrų ir galėsite leisti žmonėms užsiregistruoti gauti jūsų naujienlaiškį, paryškinkite tai savo svetainėje, kad lankytojai galėtų jus stebėti. Vienas iš būdų, kaip įmonės tai daro, yra rodyti visas susietas socialines piktogramas ir naujienlaiškio prisiregistravimo raginimą veikti visuose jūsų svetainės puslapiuose. Gera vieta juos įtraukti yra viršutiniame dešiniajame kampe arba kiekvieno puslapio poraštėje. Tokiu būdu jie yra matomi, bet neatitraukia dėmesio nuo jokio turinio.

Siūlykite nemokamą internetinį seminarą.

Internetinis seminaras leidžia potencialiems klientams užsiregistruoti į trumpą internetinį kursą, kurį organizuojate jūs. Šie kursai paprastai trunka nuo 30 minučių iki valandos ir leidžia jums duoti patarimų ir atsakyti į klausimus, susijusius su jūsų prekės ženklo tema. Nors ši strategija gali padėti padidinti jūsų patikimumą savo srityje, ji taip pat gali pasiūlyti potencialių potencialių klientų ir pardavimo galimybių.

Apsvarstykite „PPC Advertising“.

Jei sunkiai dirbate SEO srityje, bet vis tiek ieškote papildomo postūmio, apsvarstykite PPC – arba mokesčio už paspaudimą – reklamą. Naudodami šią paieškos variklio rinkodaros techniką, norėdami pasirodyti aukštesni, naudojate „Google AdWords“ arba „Bing Ads“. ir kaip reklamuojamas įrašas – paieškos rezultatuose. Prieš pasinerdami į PPC, turėtumėte įsitikinti, kad nukreipimo puslapis yra kuo optimizuotas. Jei mokate paspaudimu ir tie, kurie spustelėja puslapį, nekonvertuoja, prarasite reklaminius dolerius.

Norėdami lengviau pradėti, perskaitykite šį pagrindinį vadovą. Tada naudokite šį PPC planavimo šabloną optimizuotai kampanijai planuoti. Taip pat galite naudoti keletą patogių įrankių ir programinės įrangos savo kampanijoms redaguoti, stebėti ir ataskaitoms teikti.

Reklamuokitės socialiniuose tinkluose.

Dauguma pagrindinių socialinės žiniasklaidos platformų siūlo nebrangias reklamavimo galimybes, kurios gali padėti nukreipti jūsų įrašus į konkrečią auditoriją. Nors daugybė mažų įmonių daugelį metų reklamuojasi „Facebook“, „Twitter“ ir „LinkedIn“, „Instagram“ dabar leidžia prekės ženklams reklamuotis per savo „Shoppable“ įrankį.

Eksperimentuokite su influencerių rinkodara.

Ar jūsų regione yra kažkas, turintis didelę socialinę žiniasklaidą, kuris laikomas ekspertu toje srityje, kurioje yra jūsų įmonė? Jei sugebėsite su jais susisiekti, sužinokite, ar jie norėtų pasidalinti patirtimi, kurią jie patyrė su jūsų produkto ar paslaugos socialine medija. Tai įspės jų sekėjus apie jūsų produktą. Šie stebėtojai taip pat gali labiau pasitikėti jūsų produktu, nes ekspertas tam pritaria.

Jei nerandate influencerio savanoriauti, galite apsvarstyti galimybę mokėti už vieną ar du laisvai samdomais darbuotojais.

  1. Išbandykite bendrą rinkodarą.
    Ar jūsų vietovėje yra vietinis verslas, kuris nėra tiesioginis konkurentas, tačiau siūlo produktą ar paslaugą panašiai tikslinei auditorijai? Apsvarstykite galimybę dirbti su jais kampanijoje, kurioje reklamuojate vienas kitą socialiniuose tinkluose, el. paštu arba savo tinklaraštyje. Nors savo partnerių kompanijai suteiksite papildomą reklamą, jos gerbėjų bazė taip pat leis sužinoti daugiau apie jus.

Parengti „eiti į rinką“ strategiją.

Suaktyvinę visus įrankius, reikalingus savo produktui ar paslaugai reklamuoti, turėsite sukurti reklaminį planą, kuris atitiktų kliento kelionę. Apsvarstykite, kuris turinys pritrauks, įtrauks ir džiugins jūsų perspektyvas ir kaip paversite juos klientu.

Norėdami padėti planuoti šį procesą, naudokite savo ar kitų sukurtą šabloną.

Skatinkite laimingus klientus pasidalinti savo patirtimi.

Kai laimingas klientas socialiniuose tinkluose ar apžvalgų svetainėje pasakoja apie jūsų įmonės šaunumą, jūsų produktas ar paslauga atrodo gera investicija. Net socialiniuose tinkluose žodis iš lūpų į lūpas vis dar yra didžiulis faktas, nulemiantis kieno nors pirkimo sprendimą. Jei potencialus klientas pamatys, kad draugas siautėja apie jus „Facebook“, arba valgo iš jūsų restorano nuotraukų įrašas „Instagram“, gali būti, kad jie greičiausiai eis pas jus.

Jei klientai jums sako, kad mėgsta jūsų produktą, paraginkite juos pasidalinti patirtimi „Google“ ar socialiniuose tinkluose. Jei turite fizinį verslą, taip pat galite užsiregistruoti naudodami savo paskyros rankenas, kad klientai žinotų, kam pažymėti, jei paskelbia jūsų produkto nuotrauką.

Išbandykite rinkodaros eksperimentus.

Jei yra nauja jus dominanti socialinė platforma arba nauja rinkodaros tendencija, nebijokite eksperimentuoti. Jei eksperimentas bus sėkmingas, galite būti laikomi sėkmingai pradėją naujus žingsnius.

Kai eksperimentuosite naują rinkodaros strategiją, turėkite omenyje tvirtą hipotezę ar klausimą. Taip pat pasiruoškite, kokie bus jūsų tolesni veiksmai, jei pasieksite gerų ar blogų rezultatų.

Leave a Reply